عکس های لو رفته از هادی چوپان و 2 داف عجیب در تهران

عکس های لو رفته از هادی چوپان و 2 داف عجیب در تهران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در استان فارس، بدنساز حرفه ای است. تا قطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود. این بدنساز حرفه ای بعد از انتشار ویدیو عصبانیتش در حاشیه یکی از تمرین‌هایش درخصوص امکاناتی که در اختیار دارد، حال با انتشار عکس هادی چوپانیان کنار دو هوادار خانومش خبرساز شد.

عکس های لو رفته از هادی چوپان و 2 داف عجیب در تهران

عکس های لو رفته از هادی چوپان و 2 هوادار دافش

هادی چوپان، قهرمان ایرانی مسترالمپیا که با جدیت تمام و تمرینات نفس‌گیرش به دنبال تکرار عنوان قهرمانی در مسابقات مسترالمپیایی پیش روست.

هادی چوپان و 2 داف عجیب در تهران

عکس های لو رفته از هادی چوپان و هواداران خانومش

هادی چوپان (زادهٔ ۴ مهر ۱۳۶۶) بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد. سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.

ببینید: عصبانیت شدید هادی چوپان در باشگاه بدنسازی سوژه شد! [+فیلم]

هادی چوپان بدنسازی و قهرمان پرورش اندام ایران و جهان که سال پیش قهرمان مسابقات مسترالمپیا شده بود. حال انتشار عکس هادی چوپانیان کناد دو داف دوباره توجه‌ها به این بدنساز جلب شده است.

مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ با شگفتی‌سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان سوم به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید. چوپان در سال ۲۰۲۰ نیز موفق به دریافت مقام چهارم المپیا شد

هادی چوپان به عنوان نخستین ایرانی مقام قهرمانی مستر المپیا را در سال ۲۰۲۲ کسب کرد و برنده جایزه ۴۰۰ هزار دلاری شد. او جایزه خود را به همه مردم ایران به ویژه زنان ایرانی تقدیم کرد و گفت امیدوار است این مدال از غم‌های مردم ایران بکاهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *