ستاد امر به معروف و نهی و از منکر استان اصفهان با برگزاری کنسرت موسیقی علیرضا قربانی مخالفت کرد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، اعتراض خود را به برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در این شهر با حضور یک نوازنده زن اعلام کرد.

ستاد امر به معروف استان اصفهان ادعا کرد که مجوز برگزاری کنسرت «علیرضا قربانی» با حضور نوازنده زن در اصفهان صادر نشده است. آن‌ها بر اساس نظر علمای اصفهان و احتمال وقوع مفسده با حضور نوازنده زن، پیشنهاد دادند که اجرا بدون حضور نوازنده زن انجام شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مخالفت ستاد اصفهان درباره کنسرت علیرضا قربانی

همچنین، آنها اظهار کردند که در وزارت ارشاد، برخی اصرارهای ناشایست در این زمینه وجود دارد. «بهمن بابازاده»، خبرنگار حوزه موسیقی در مورد این موضوع اظهار کرد:

صادر شدن این بیانیه در شرایطی است که قرار بود در نخستین شب از این کنسرت علیرضا قربانی امشب 14 اسفند با ارکستر کامل روی صحنه برود.

علیرضا قربانی

پیش از این، قرار بود این کنسرت در مهرماه در شهر اصفهان برگزار شود که در روزهای منتهی به برگزاری کنسرت، «علیرضا قربانی» در صفحه اینستاگرام خود از عدم صدور مجوز برای برگزاری کنسرت خود در اصفهان خبر داد و نوشت:

متأسفم طی روزهای گذشته علیرغم تلاش و پیگیری‌های خارج از تصور تیم اجرایی برای برگزاری کنسرت در شهر اصفهان، مجوز کنسرت صادر نشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مخالفت ستاد امر به معروف و نهی و از منکر برای کنسرت علیرضا قربانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *