امیر تتلو دادگاهی شد

چندی پیش، خبرگزاری میزان ک برای قوه قضاییه ایران است، تصاویری از حضور امیرحسین مقصودلو (معروف به امیر تتلو ) را در نخستین جلسه دادگاه خود منتشر کرد.

این جلسه، در تاریخ 14 اسفند، در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران با ریاست قاضی «ایمان افشاری» برگزار شد. وکیل این خواننده و نماینده دادستان نیز در این جلسه حضور داشتند و در تصاویر خواهر و مادر وی هم دیده می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


امیر تتلو دادگاهی شد

قوه قضاییه ایران، هنوز اتهامات رسمی علیه امیر حسین مقصودلو را اعلام نکرده است. پیش از این، گفته شده بود که او به اتهاماتی از جمله تجاوز به افراد زیر 18 سال، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. خبرگزاری فارس نیز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرده بود که او به تشویق فساد و فحشا متهم شده است. او در تاریخ 15 آذر 1402، توسط پلیس ترکیه دستگیر و به مقامات امنیتی ایران تحویل داده شد.

امیر تتلو

پس از دستگیری، دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد که «امیرحسین مقصودلو» توسط مقام‌های ترکیه به ایران تحویل داده و بلافاصله در ایران بازداشت شده است. او یکی از خوانندگان پرحاشیه ایران محسوب می‌شود. او پس از مهاجرتش به ترکیه در سال 1398 و سکونت در آنجا، حواشی زیادی ایجاد کرد.

وی علاوه بر محتواهای پرحاشیه در ترانه‌هایش، مطالب و ویدئوهای جنجال‌برانگیزی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود. در کل، جلسه اول مربوط به رسیدگی به اتهامات «امیرحسین مقصودلو» در دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد؛ اما جزئیات اتهامات و نتیجه جلسه هنوز منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دستگیر شدن و اتهامات او چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *