تریلر انیمیشن The Garfield Movie منتشر شد

بالاخره کمپانی «سونی پیکچرز» (Sony Pictures Entertainment)، از تریلر انیمیشن The Garfield Movie ، موردانتظارترین انیمیشن سال آینده خود رونمایی کرد.

فیلم سینمایی The Garfield Movie، یکی از موردانتظارترین انیمیشن‌های کمدی آمریکایی است که بر اساس کمیک‌های «استریپ جیم دیویس» ساخته شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن The Garfield Movie منتشر شد

این انیمیشن، توسط شرکت «Columbia Pictures» و «Alcon Entertainment» تولید شده و توسط شرکت «Sony Pictures Releasing» توزیع می‌شود. کارگردانی این انیمیشن، بر عهده «مارک دینال» بود و فیلمنامه آن را «دیوید رینولدز» نوشته است.

در این انیمیشن، «کریس پرت» صداپیشگی شخصیت اصلی، یعنی «گارفیلد» را انجام داده است. بازیگرانی همچون «ساموئل ال جکسون»، «نیکلاس هولت»، «سیسیلی استرانگ»، «هانا وادینگهام»، «برت گلدشتاین»، «بوون یانگ» و «وینگ ریمز» نیز در انیمیشن جدید گارفیلد حضور دارند.

تریلر انیمیشن گارفیلد ، مشخص کرد که این انیمیشن، در تاریخ 24 می 2024 (3 خرداد 1403)، در ایالات متحده اکران خواهد شد. این انیمیشن، درباره نحوه آشنایی «گارفیلد» با صاحبش «جان» را نشان می‌دهد. در تریلر The Garfield ، این شخصیت توضیح می‌دهد که چگونه «جان» به عنوان سرپرست او پذیرفته می‌شود.

توسعه انیمیشن گارفیلد، در ماه مه 2016 آغاز شد و تهیه‌کنندگان و نویسندگان از قبل در این پروژه مشغول بودند. «مارک دینال» در سال 2018 به عنوان کارگردان فیلم معرفی و تولید انیمیشن از آن زمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن The Garfield Movie چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *