بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ درباره بیماری سندروم DRESS

در روزهای اخیر، اخباری منتشر شد که درباره بیماری ترانه علیدوستی صحبت می‌کند و باعث نگرانی جامعه سینمایی و مخاطبان شده است.

در این مواقع، معمولاً واکنش‌های احساسی و تلخی در مورد این اتفاق منتشر می‌شود که بیشتر آن‌ها تحت تأثیر فضای مجازی و تحلیل‌ها و تفسیرهای منابع نامعتبر قرار می‌گیرد و اطلاعات دقیق در دسترس نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

با توجه به این موضوع، نخستین سوالی که پیش می‌آید این است که بیماری سندروم DRESS که ترانه علیدستی به آن دچار شده چیست؟ طبق گزارش‌ها، «ترانه علیدوستی» حدود 6 ماه پس از آزادی از زندان به بیماری سندرم دارویی اختصاری DRESS مبتلا شده که یک واکنش شدید به داروهاست که از حساسیت سیستم ایمنی بدن به آن‌ها ناشی می‌شود.

این وضعیت زمانی به وجود می‌آید که سیستم ایمنی بدن به یک سری از داروهای خاص، بیش از حد واکنش نشان می‌دهد و علائمی مانند تب، ناهنجاری‌های خونی و التهاب در سراسر بدن را ایجاد می‌کند. خوشبختانه، «ترانه علیدوستی» به موقع این سندرم را شناسایی کرده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را به صورت خصوصی انجام داد.

بیماری ترانه علیدوستی

او با استفاده از چندین روش درمانی و دارویی، توانسته این سندرم را کنترل کند و به حالت نرمال نزدیک شود. این درمان‌ها به صورت مداوم و به منظور بهبود کامل ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه، حضور «ترانه علیدوستی» در بیمارستان کسری تهران، در چند روز اخیر نیز نگرانی‌ها را افزایش داده بود. این حضور در بیمارستان، به دلیل نیاز به مراقبت و درمان بیشتر بوده و به علت کاهش اکسیژن خون، چند روزی طول کشیده است. در حال حاضر، شرایط او بهبود یافته و وضعیت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تشکیل شدن دادگاه رسمی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *