تریلر فیلم The Watchers منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم The Watchers (نگهبانان)، اثری ترسناک که توسط «ایشانا نایت شیامالان» کارگردانی شده منتشر شد و لحظات وحشتناکی را به تصویر می‌کشد.

تریلر فیلم نگهبانان کمی ترسناک به نظر می‌رسد، اما «شیامالان» به مجله «IndieWire» گفت که اولین فیلم او فراتر از چیزی است که می‌بینید. با انتشار تریلر نگهبانان توسط کمپانی «برادران وارنر»، «ایشانا نایت شیامالان» در رویداد اخیر به «IndieWire» گفت که مخاطبان باید انتظار چرخش‌های داستانی غیرمنتظره را داشته باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Watchers

این فیلمساز درباره‌ی اولین کارگردانی یک فیلم بلند با بازی «داکوتا فانینگ» در نقش زنی که در جنگل‌های غرب ایرلند با سه غریبه گرفتار می‌شود و شب‌ها توسط موجودات مرموزی تعقیب خواهد شد، گفت:

این فیلم در نهایت به یک نوع افسانه تاریک و فانتزی گسترش می‌یابد و این چیزی است که من بیشتر از همه دوست دارم. از بسیاری جهات، این فیلم از ژانر وحشت برای ورود به فضای دیگری استفاده می‌کند و این هم بخشی از غافلگیری‌های مسیر است. بنابراین امیدوارم مردم با آن ارتباط برقرار کنند.

در ادامه تریلر The Watchers را مشاهده خواهید کرد:

«ایشانا نایت شیامالان» با کار روی پروژه‌های پدرش مانند اولد و سریال خدمتکار از شبکه «اپل تی‌وی+»، شروع به کارگردانی کرد، اما کارگردانی فیلمی مانند نگهبانان باعث شده تا او به فکر ساخت آثار بعدی‌اش بر اساس کتاب‌ها و آثار مکتوب دیگر بیفتد.

فیلم The Watchers در تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Watchers چیست؟ آیا به آثار ترسناک علاقه‌مند هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Indiewire


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *