تصویری از پشت صحنه فیلم Frankenstein گیرمو دل تورو منتشر شد

اخیرا تصویری جدید از پشت صحنه فیلم Frankenstein به کارگردانی «گیرمو دل تورو» منتشر شده که نشان می‌دهد داستان این اثر براساس رمان اورجینال آن خواهد بود.

فیلم Frankenstein که انتظار می‌رود به یکی از پروژه‌های پرطرفدار تبدیل شود، در حال فیلمبرداری است. در تصویر به انتشار رسیده، « گیرمو دل تورو » کنار فیلمبردار، «دن لاستسن» در مکانی که به عنوان یکی از صحنه‌های نمادین داستان معرفی شده، دیده می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پشت صحنه فیلم Frankenstein

اطلاعات دقیقی درباره‌ این فیلم منتشر نشده، اما این تصویر نشان می‌دهد که بازیگران در لباس‌های برفی درون یک کشتی قرار دارند. احتمالا این اثر تا حدودی وفادار به رمان نوشته شده توسط «مری شلی» خواهد بود و داستان آن از دیدگاه «کاپیتان والتون» روایت می‌شود که در سفر به قطب شمال، دانشمند و هیولایش را می‌بیند.

فیلم فرانکشتاین براساس رمان ترسناک و علمی تخیلی مشهوری با همین نام ساخته شده است. داستان این فیلم درباره‌ دانشمندی به نام «فرانکشتاین» است که سعی دارد یک زندگی خلق کند و این کار را از طریق یک هیولا انجام می‌دهد.

پشت صحنه فیلم Frankenstein

در این فیلم، «اسکار آیزاک» نقش دانشمند و «جیکوب الرودی» نقش هیولا را بازی می‌کنند. دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارتند از «میا گاث»، «کریستوف والتز»، «فلیکس کامرر»، «لارس میکلسن» و «چارلز دنس».

«گیرمو دل تورو» که به شدت به ساخت این فیلم علاقه‌مند بوده، به نظر می‌رسد که با انتخاب موفقش برای انیمیشن پینوکیو، بینندگان همچنان در انتظار اثر دیگرش باشند. تاریخ اکران دقیقی برای این فیلم هنوز مشخص نشده، اما احتمالا در سال 2025 به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پشت صحنه فیلم Frankenstein چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *