خلاصه بازی ویکتوریا پلژن بارسلونا ؛ ویکتوریا 2 – بارسلونا 4 [+فیلم]

خلاصه بازی ویکتوریا پلژن بارسلونا ؛  ارسلونا در آخرین دیدارش در رقابت‌های این فصل چمپیونزلیگ با نتیجه 4-2 ویکتوریا پلژن را شکست داد.

خلاصه بازی ویکتوریا پلژن بارسلونا

بازی دو تیم ویکتوریا پلژن و بارسلونا در چارچوب مسابقات هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع میهمان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی پورتو اتلتیکو ؛ پورتو 2 – اتلتیکو 1 [+فیلم]

خلاصه بازی ویکتوریا پلژن بارسلونا

  • بازی بارسونا ویکتوریا پلژن
خلاصه بازی ویکتوریا پلژن بارسلونا
بازی بارسونا ویکتوریا پلژن, خلاصه بازی بارسلونا و ویکتوریا پلژن

خلاصه بازی بارسلونا و ویکتوریا پلژن

به گزارش منابع خبری:

 شاگردان ژاوی که از پیش حذف شان از رقابت های این فصل لیگ قهرمانان قطعی شده بود، در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و به یک پیروزی پرگل رسیدند تا وداع آبرومندانه‌ای با این رقابت ها داشته باشند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی پاس فران تورس بود که آنسو فاتی صاحب موقعیت شد اما ضربه او اگرچه از زیر دست دروازه‌بان میزبان عبور کرد ولی تقریبا روی خط دروازه متوقف شده بود که مارکوس آلونسو زودتر از مدافع ویکتوریا پلژن خود را به آن رساند و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

در ادامه میتوانید فیلم خلاصه بازی ویکتوریا پلژن بارسلونا را مشاهده کنید:

مارکوس آلونسو (۶)، فران تورس (۴۴) و (۵۴) و پابلو توره (۷۵) برای بارسا گلزنی کردند. لاش بازیکنان ویکتوریا پلژن برای رسیدن به گل های بعدی در نهایت ثمری نداشت و بازی با برتری 4-2 به پایان رسید تا آبی‌واناری‌ها با خاطره‌ای خوب راهی لیگ اروپا شوند.


خلاصه فوتبال بیشتر:

بازی ویکتوریا و بارسلونا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *