ویدئوی آرایش کردن ریحانه پارسا همه را شوکه کرد [+فیلم رقص ریحانه پارسا]

آرایش کردن ریحانه پارسا یا خودنمایی جدیدش؟ استوری رژ زدن ریحانه پارسا به همراه دوس پسرش. در ادامه با ما بمانید تا خودنمایی جدید این خانم بازیگر را ببینید.

ریحانه پارسا (زاده ۱ اسفند ۱۳۷۷) بازیگر ایرانی است. او نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کرد و برای این نقش نامزد دریافت جایزه حافظ در رشته بهترین بازیگر زن درام شد. گفتنی است ریحانه پارسا در سال 2018 نخستین فیلم کوتاهش به نام «شب» را ساخت که به گفته وی به دلیل شرایط ایران، در زمینه پس از تولید و تبلیغاتش با مشکل مواجه شده است. او در سریال پانوراما و فیلم های خوب بد جلف 2 و گشت ارشاد 3 به ایفای نقش پرداخته است.

آیا ریحانه پارسا فرزندی داشته؟ [+عکس]

ویدئوی آرایش کردن ریحانه پارسا همه را شوکه کرد

فیلم رژ زدن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا قبل‌تر ویدویی در اینستاگرام خود منتشر کرده است که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. او در این فیلم در حال رقصیدن است.

  • ویدیو را میلاد خدایی استوری کرده بود که می‌توانید آن را ببینید:

رقص ریحانه پارسا

سفر ریحانه پارسا با میلاد خدایی

ریحانه پارسا آرایش کردن
ریحانه پارسا آرایش کردن

اینطور که معلوم است ریحانه پارسا به همراه دوس پسر خود یعنی میلاد خدایی به یک سفر کاری و تفریحی رفته اند. چرا که ریحانه پارسا برای کار مدلینگ اولین قدم های خود را برداشته است که در چند روز گذشته به عکس های +18 خانم بازیگر در این زمینه پرداخته بودیم. حال ریحانه پارسا به نظر میرسد که بسیار خوشحال است و هم از دوست پسر خود و هم از کار جدید خود راضی است و پر از آرامش.

فیلم لو رفته بوسیدن ریحانه پارسا و میلاد خدایی در فضای بسته [+عکس]

فیلم رژ زدن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اول اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او در رشته نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی هم‌خانه و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد.

ویدئوی عجیب ریحانه پارسا با لباس خواب در نیمه شب [+فیلم]

فیلم رژ زدن ریحانه پارسا

بیشتر بخوانید:

ده استایل برتر هانده ارچل (Hande Erçel)
استایل جدید هانده ارچل در کنار استخر
دمت اوزدمیر با انتشار یک استوری خبر طلاقش را تایید کرد!
شایعات و اخبار درباره هانده ارچل و دوست پسرش
فیلم +18 ببینید: لو رفتن حواشی زن رقصنده صربستانی (زن رقصنده قاتل کیست؟)

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آرایش کردن ریحانه پارسا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


7 thoughts on “ویدئوی آرایش کردن ریحانه پارسا همه را شوکه کرد [+فیلم رقص ریحانه پارسا]

  1. ریحانه پارسا زیباست با آرایش هم زیباتر می شه ولی چه فایده که حیا نداره دلم برای خانوادش می سوزه ویلدورانت گفته زنان به تجربه فهمیدند که آنچه بجویی و نیابی ارزش دارد ریحانه تمام وجودش نجسته قابل دید هست باز ریحانه پارسا آن طور که القا می کند نجسته خودش را عرضه خواهد کرد تفاوت گل و گلاب در این است که یکی پرده نشین هست و دیگری شاهد بازاری

    1. تورو سننه قربونت برم..؟
      یه مثل هم هست که میگه بز به پای خودش
      میش به پای خودش
      توچیکارشی؟
      طرف دوست داره هزارتا کار انجام بده به کسی ربطی نداره،زندگی هرکس مربوط به خودش
      اندازه اینکه سرت تو لاک دیگران یکم برای خودت وقت بزار شاید شاید روزی مثل ریحانه دیده شی تمااام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *