شایعه حضور رایان گاسلینگ در فیلم چهار شگفت انگیز [+جزئیات]

چندی پیش مارول ساخت فیلمی بر اساس گروه چهار شگفت انگیز را تأیید کرد و به تازگی شایعه حضور رایان گاسلینگ در فیلم چهار شگفت انگیز بسیار داغ شده است.

رایان گاسلیگ یکی از بازیگران بسیار سرشناس هالیوود است که به دلیل بازی در فیلم‌های Blade Runner و LaLa Land شناخته می‌شود و به تازگی شایعه شده است که او در فیلم چهار شگفت انگیز برای نقش نا معلومی حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

500 تا از فیلم های جذاب ابرقهرمانی

بهترین فیلم ابرقهرمانی کمدی 2023 و تمام دوران

شایعه حضور رایان گاسلینگ در فیلم چهار شگفت انگیز

  • رایان گاسلینک در مارول
شایعه حضور رایان گاسلینک در فیلم چهار شگفت انگیز
شایعه حضور رایان گاسلینک در فیلم Fantastic Four

به گفته خود جف اسنایدر در پادکست The Hot Mic، گاسلینگ نامزد اسکار جدیدترین بازیگری می‌باشد و شایعه شده است برای ریبوت سری Fantastic Four. در میان چندین شایعه بازیگران دیگر برای فیلم موردانتظار 2025 رایان گاسلینگ بیش‌ترین احتمال را دارد. اسنایدر ادعا کرد که زمزمه هایی شنیده است که مارول گاسلینگ را در Fantastic Four می‌خواهد.

با این حال، مشخص نیست که او چه نقشی را در این فیلم بازی خواهد کرد. اگر گاسلینگ به جمع بازیگران Fantastic Four بپیوندد، نقش او به طور بالقوه می‌تواند به رهبر خانواده اول مارول، رید ریچاردز، برسد. با این حال، هیچ چیز در مورد دخالت گاسلینگ در این فیلم توسط مارول استودیو تایید نشده است.

شایعه حضور رایان گاسلینگ در فیلم Fantastic Four

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *