تعریف مدیر ارشد برادران وارنر از دنیای سینمایی جیمز گان [+جزئیات]

چندی پیش کمپانی برداران وارنر جیمز گان را رئیس دنیای سینمایی دی‌سی اعلام کرد و اخیراً تعریف مدیر ارشد برادران وارنر از دنیای سینمایی جیمز گان را شاهد هستیم.

جیمز گان اخیراً دنیای سینمایی خود را معرفی کرد که با فیلمی به نام میراث سوپرمن شروع خواهد شد و با توجه به تعریف مدیر ارشد کمپانی برادران وارنر از دنیای سینمایی جیمز گان ، به نظر می‌رسد که آینده خوبی برای دی‌سی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

کامل‌ترین فهرست بهترین فیلم های 2023 برای دانلود

بهترین انیمه های فانتزی تاریخ سینما

تعریف مدیر ارشد برادران وارنر از دنیای سینمایی جیمز گان

اخیرا و طی کنفرانس سرمایه‌گذاران شرکت مورگان استنلی، مدیر ارشد مالی برادران وارنر دیسکاوری؛ گونار ویدنفلز برنامه‌های آینده دی سی را فرصتی عظیم خواند.

تعریف مدیر ارشد برادران وارنر از دنیای سینمایی جیمز گان
تعریف مدیر ارشد کمپانی برادران وارنر از دنیای سینمایی جیمز گان

تعریف مدیر ارشد کمپانی برادران وارنر از دنیای سینمایی جیمز گان

با انتخاب شدن جیمز گان و پیتر سفرن به عنوان مدیرعاملان جدید استودیوهای دی سی و تغییراتی که اعمال کرده‌اند حال به‌نظر می‌رسد آثار مختلف این کمپانی نظیر فیلم و سریال‌ها به صورت منظم و تقریبا شبیه به آنچه قبلا در دنیای سینمایی مارول تجربه کرده بودیم منتشر شوند.

از طرفی اولین فصل از دنیای سینمایی جدید دی سی (DCU) اخیرا معرفی شد و قرار بر این شده تا بسیاری از شخصیت‌های محبوب و کمتر شناخته شده کمیک‌ها را در کنار تعدادی سریال تلویزیونی به مخاطبان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *