تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم The Batman 2 مشخص شد !

مایکل اوسلان، تهیه کننده اجرایی فرانچایز فیلم بتمن تأیید کرد که فیلمبرداری دنباله فیلم مورد انتظار دی سی، و تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم The Batman 2 مشخص شد.

قسمت دوم فیلم بتمن که بار دیگر رابرت پتینسون را در حال محافظت از خیابان‌های شهر گاتهام می‌بیند، اکنون تاریخ مشخصی برای فیلمبرداری دارد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم The Batman Part II مشخص شد !

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم The Batman 2

مایکل اوسلان، تهیه کننده اجرایی و مبتکر فرانچایز فیلم بتمن ، در اینستاگرام خود تأیید کرد که تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم بتمن 2 در 23 نوامبر همین امسال آغاز می‌شود. این پست اینستاگرامی که لوگویی از فیلم اصلی بتمن را نشان می‌دهد، با هیجان طرفدارانی مواجه شد که امیدوارند آن را ببینند.

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم The Batman 2
تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم بتمن 2

تاریخ آغاز فیلمبرداری The Batman 2

در حالی که موفقیت بتمن در سال 2022 ظاهراً چشم انداز دنباله آن را مشخص کرد، این پروژه به تازگی توسط جیمز گان و پیتر سافران، مدیر عاملان جدید استودیو دی سی، را تأیید کرد.

در جلسه‌ای که بین رؤسای جدید دی سی و مت ریوز شکل گرفت، آن‌ها نه تنها از عنوان کامل آن به عنوان The Batman – Part II رونمایی کردند، بلکه تاریخ اکران مشخصی را در 3 اکتبر 2025 یا همان 11 مهر 1404 به هوادارن گفتند. همچنین از این فرانچایز، یک سریال بر روی شخصیت پنگوئن ساخته خواهد شد که آن هم در مراحل ساخت و تولید می‌باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *