گل گدوت از Wonder Woman الهام گرفت تا در فیلم های اکشن بیشتری بازی کند

به تازگی خبری مبنی بر الهام گرفتن گل گدوت از Wonder Woman در فضای مجازی منتشر شده و بازتاب گسترده‌ای در شبکات اجتماعی داشته است.

گل گدوت، ستاره زن شگفت‌انگیز، می‌گوید این فیلم الهام‌ بخش او شد تا به دنبال نقش‌های گسترده‌تری مانند فیلم‌های اکشن زنانه باشد. Wonder Woman باعث شد ستاره گل گدوت بخواهد به فیلم‌های اکشن ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

گدوت: فیلم زن شگفت‌انگیز 3 ساخته خواهد شد

الهام گرفتن گل گدوت از Wonder Woman

الهام پذیری گل گدوت از Wonder Woman

این بازیگر قبل از شروع اعتصاب SAG-AFTRA در مورد حرفه خود به عنوان یک ستاره اکشن و ابرقهرمان زن با اینترتینمنت ویکلی صحبت کرد و در آن ابراز علاقه خود را به فیلم‌های اکشن و در عین حال ابراز تاسف از کمبود قهرمانان زن در آن‌ها کرد. گدوت که نقش ابرقهرمان آمازونی را در پنج فیلم جداگانه بازی کرده است، گفت Wonder Woman فرصتی بی‌نظیر برای روایت داستانی زن محور در یک ژانر بسیار محبوب ارائه کرد و موفقیت آن او را تشویق کرد تا در آینده به دنبال نقش‌های بیشتر در فیلم‌های اکشن باشد.

گدوت گفت:

بسیاری از فیلم‌های مردانه به طرز درخشانی ساخته شده‌اند، و من همیشه احساس می‌کردم که فضای بیشتری برای فیلم‌های زنانه وجود دارد. باند، ماموریت: غیرممکن، هویت بورن، سخت بمیر؛ این فیلم‌ها را می بلعم و همیشه دوست داشتم یکی از آنها را بازی کنم.

الهام گرفتن گل گدوت از Wonder Woman
الهام گرفتن گل گدوت از واندر وومن, الهام پذیری گل گدوت از Wonder Woman, تاثیر Wonder Woman بر گل گدوت

الهام گرفتن گل گدوت از واندر وومن

الهام گرفتن گل گدوت از Wonder Woman
الهام گرفتن گل گدوت از واندر وومن, الهام پذیری گل گدوت از Wonder Woman, تاثیر Wonder Woman بر گل گدوت

پس از اینکه Wonder Woman او را به یک ستاره اصلی تبدیل کرد، گدوت در فیلم‌هایی مانند Red Notice و اخیراً، فیلم هیجان‌انگیز آینده نتفلیکس Heart of Stone بازی کرد، که او زمان خود را در DCEU به خاطر اعتماد به نفس برای ساختن آن می‌داند.

تاثیر Wonder Woman بر گل گدوت

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص الهام گرفتن گل گدوت از Wonder Woman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *