بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی از نگاه سایت فیگار

جک کربی نویسنده معروف کمیک های ابرقهرمانی، شخصیت های بسیاری را خلق کرده است. حال می خواهیم بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی معرفی کنیم.

پدرخوانده کمیک‌ها، جک کربی، بیشتر به خاطر آثارش در مارول شناخته می‌شود. با این حال، او همچنین تأثیر ماندگاری بر دنیای کمیک‌های دی سی گذاشت که میخواهیم بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی را بررسی کنیم. جک کربی بزرگترین ردپاها را در صنعت کمیک بوک بر جای گذاشته است.

کربی، خالق افسانه‌ای شخصیت‌هایی مانند کاپیتان آمریکا، سیلور سرفر و یکی از خالقان مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز، بیشتر به عنوان یکی از اصلی‌ترین افراد مارول شناخته می‌شود. با این حال، در دهه 1970، مارول کامیکس را ترک کرد و به نوشتن داستان‌های قدرتمند برای دی سی کامیکس ادامه داد. زمانی که در آنجا بود، برخی از تأثیرگذارترین داستان‌های دهه را نوشت، طراحی و ویرایش کرد و شخصیت‌هایی خلق کرد که جزء اصلی این ژانر هستند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی

  • برترین شخصیت های دی سی که توسط جک کربی ساخته شده اند

در ادامه قرار است چند تا از بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی

ساخته‌های کربی همچنان برخی از بهترین شخصیت‌های کمیک دی‌سی هستند، از خدایان قدرتمند گرفته تا کاشف‌های علمی تخیلی که در لیست بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی قرار گرفته‌اند. در حالی که زمان کار او برای دی سی در مقایسه با روزهای کمیک مارول او نسبتاً کوتاه بود، جای تردیدی وجود ندارد که او میراث قوی از خود بر جای گذاشته است. شخصیت‌های او از قدرتمندترین موجودات دی‌ سی تا برخی از قهرمان‌های دست کم گرفته‌شده آن‌ها را شامل می‌شود.

Metron

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
پرطرفدارترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی

مترون جزء برجسته ترین خدایان جدید نیست؛ اما او به راحتی یکی از مهم‌ترین خدایان است که برترین شخصیت های دی سی که توسط جک کربی ساخته شده اند ، قرار گرفت. خدای دانش، مترون از بازی لئونارد نیموی از اسپاک در Star Trek الهام گرفت و او به عنوان یک شخصیت بی طرف‌تر در جنگ بین New Genesis و Apokolips عمل می‌کند. مترون درک تقریباً دانا از DCU دارد و توانسته است نتایج رویدادهای کلیدی در تاریخ جهان را پیش بینی کند. مترون با استفاده از صندلی Mobius خود، زمان و مکان را برای دستیابی به دانش بیشتر کاوش کرده است.

Highfather

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
جذاب ترین قهرمان های دی سی ساخته شده توسط جک کربی

Highfather نور تاریکی Darkseid است و نمایانگر یک شخصیت خداگونه با نیت سنتی تر در دی سی بود که جزء پرطرفدارترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی قرار گرفت. او به‌عنوان شخصیتی مهربان‌تر زندگی‌اش را به‌عنوان یک خدای جدید در تقابل با دارکسید در تلاش برای یافتن معادله ضد زندگی سپری کرده است. Highfather رهبر New Genesis است، جایی که او چیزی شبیه به یک شخصیت قدیمی، ملایم و کلیشه‌ای “خدا” را نشان می‌دهد. با این حال، بسیاری از داستان‌ها به خوانندگان نشان داده‌اند که او چقدر می‌تواند سرسخت باشد. رهبر خیرخواه خدایان جدید قهرمان، راه‌های خوب او در قهرمانی جبار منعکس شده است.

OMAC

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی

OMAC، همچنین به عنوان یک نیروی ارتش شناخته می‌شود، به عنوان یکی از خویشاوندان به نام بادی بلنک، یک کارمند سطح پایین شرکت شروع به کار کرد. پس از اینکه توسط ماهواره‌ای به نام Brother Eye که یک هوش مصنوعی است مورد توجه قرار گرفت، او به یک جنگنده مافوق بشر تبدیل شد. OMAC در ابتدا به عنوان چیزی شبیه به کاپیتان آمریکا آینده نگر تصور می‌شد که برای سازمانی به نام آژانس صلح جهانی کار می‌کند. OMAC از سلاح‌های غیرکشنده و صلح جویانه برای مبارزه با جنایت و شرارت استفاده می‌کند. OMAC دارای قدرت‌هایی مانند توانایی دستکاری چگالی خود برای پرواز، سرعت و قدرت است.

Kamandi

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
برترین شخصیت های دی سی که توسط جک کربی ساخته شده اند

یکی از جالب‌ترین قهرمانان کمیک ماجراجویی، کامندی، آخرین پسر روی زمین پس از رویدادی است که به عنوان فاجعه بزرگ شناخته می‌شود. ماجراهای کاماندی که برای انعکاس دنیای سیاره میمون‌ها ایجاد شده است، از مفهومی مشابه پیروی می‌کند و قهرمان در حال دفع حیوانات انسان‌نما مانند گوریل‌ها و ببرها است. کماندی یکی از قهرمان‌های دی‌سی است که دست کم گرفته‌شده‌، تا حد زیادی به دلیل انزوای او از تداوم اصلی قهرمانان Prime Earth . با این حال، کمندی هر زمان که در داستان‌هایی مانند The Brave and the Bold و Generations Shattered ظاهر می‌شود، خواند آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

The Challengers Of The Unknown

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
پرطرفدارترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی

Challengers of the Unknown توسط کربی در دهه 50 و در جریان موج جدید داستان‌های علمی تخیلی که دهه را تعریف کرد که جزء جذاب ترین قهرمان های دی سی ساخته شده توسط جک کربی قرار گرفت. این تیم متشکل از ایس مورگان، رد رایان، راکی ​​دیویس و پروفسور هیلی، در جست‌وجوی ماجراجویی با هیولاها و ماوراء طبیعی جهان سفر کردند. Challengers of the Unknown از طریق کاوش‌های خود که از مبارزه با کراکن تا برخورد با بیگانگان را شامل می‌شود، بسیار عالی شده‌اند. این تیم از نزدیک آینه آفرینش مشترک کربی در فیلم چهار شگفت انگیز است و بسیاری از ویژگی‌های دانشمندیه خود را به اشتراک می‌گذارد.

Big Barda

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
جذاب ترین قهرمان های دی سی ساخته شده توسط جک کربی

بیگ باردا، همسر اسکات فری، داستان خود را به عنوان محافظ خشم زن دارکسید آغاز کرد که جزء برترین شخصیت های دی سی که توسط جک کربی ساخته شده اند ، قرار گرفته است. او با اسکات فری آشنا شد و عاشق یکدیگر شدند. این دو با هم علیه ظلم دارکسید و عواملش شورش کردند و بعداً به نیو جنسیس در زمین رفتند. Big Barda یکی از سرسخت‌ترین قهرمانان DCU است و با شخصیتی مانند بتمن مقایسه شده است. باردا یکی از بهترین نمونه‌های یک ابرقهرمان است که به طور موفقیت آمیزی بین یک زندگی شاد خانگی و یک ابرقهرمان ماجراجو تعادل برقرار می‌کند.

Orion

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی

طجبار، پسر قهرمان دارکساید، توسط هایفادر در نیو جنسیس به دنبال تجارت بین دو رهبر بزرگ شد. اوریون با نام مستعار “سگ جنگ” قهرمان دنیای فرزندخواندگی خود است که با تمام خشم مورد انتظار پسر دارکسید از آن دفاع می‌کند. اوریون یکی از افسانه‌ای‌ترین خلق و خوی DCU، علی‌رغم تلاش‌های هایفدر برای القای دیدگاهی آرام‌تر و آرام‌تر در درون او را دارد. بهترین داستان‌های قهرمان از دوران عضویت او در لیگ عدالت و کمیک انفرادی او می‌آید، جایی که او توانست ارزش خود را هم به عنوان یک رهبر و هم به عنوان جنگجو ثابت کند.

Etrigan The Demon

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
برترین شخصیت های دی سی که توسط جک کربی ساخته شده اند

Etrigan the Demon به راحتی یکی از بهترین شخصیت‌های ماوراء طبیعی دی سی است. جادوگر مرلین که در اصل یک شوالیه آرتوریایی به نام جیسون بلاد بود، او را به اتریگان پیوند داد. این پیوند قرن‌ها دوام آورده است و دیو هنگامی که خون می‌بیند در مواقع ضروری ظاهر می‌شود. این ضدقهرمان یکی از کارهای نادرتر کربی را در ژانر ترسناک ارائه می‌دهد و در بهترین داستان‌های او نق آفریده است. Etrigan ترکیبی از ترس تاریک و فانتزی آرتورین را در DCU نشان می‌دهد و نقش برجسته‌ای در برخی از داستان‌های جادویی بازی کرده است. دیو خط باریکی را بین خیر و شر طی می‌کند.

Mister Miracle

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
پرطرفدارترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی

مستر میراکل بزرگ‌ترین فراری‌دهنده DCU و همچنین قهرمان‌ترین خدایان جدید است که حتی در لیگ بین‌المللی عدالت به عنوان یکی از اعضای اصلی خدمت کرده است. او جزء پرطرفدارترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی است که در ابتدا در Apokolips به عنوان بخشی از تجارت بین Darkseid و Highfather بزرگ شد، در یکی از یتیم‌خانه‌های ترور Granny Goodness نگهداری می‌شد. اگرچه چند قهرمان این عنوان را به خود اختصاص داده‌اند، اسکات فری همیشه بهترین مستر معجزه بوده است. رابطه او با خدایان جدید و همچنین پویایی او با بیگ باردا، همگی داستان‌های باورنکردنی را به وجود آورده است.

Darkseid

بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی
جذاب ترین قهرمان های دی سی ساخته شده توسط جک کربی

دارکسید از زمان خلقتش، به عنوان شخصیت شرور قطعی کتاب های مصور شهرت پیدا کرده و جزء جذاب ترین قهرمان های دی سی ساخته شده توسط جک کربی قرار گرفته است، حتی از افرادی مانند تانوس و دکتر دووم به عنوان مظهر شر خالص پیشی گرفته است. کربی خود شرور را به عنوان شرور نهایی توصیف کرد و اینکه چگونه او فقط می‌خواست بر جهان حکومت کند و ذهن همه را کنترل کند. دارکسید با مشتی آهنین بر سیاره خود، آپوکولیپس حکومت می‌کند و جهان پر از شیطان‌های وحشتناکش و خدایان جدید شرورش مانند ننه‌گودنس و کالابک را پر می‌کند. او به عنوان دشمن لیگ عدالت، که بزرگترین تهدید برای آن است، بهترین کار را انجام می‌دهد. یکی از بزرگترین نقاط قوت او از کنار هم قرار گرفتن تقریباً کاملش با سوپرمن نشات می‌گیرد که دشمن نهایی او است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های DC ساخته شده توسط جک کربی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

کدام یک از شخصیت های خلق شده به دست جک کربی در کنار دارکساید جنگیدند؟

Big Barda، Orion


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *