پیام رمزآلود جیمز گان مبنی بر شایعات جدید جوکر دی سی

به تازگی پیام رمزآلود جیمز گان مبنی بر جوکر دی سی در شبکات و فضای مجازی و مجلات خارجی منتشر شده و بازخورد بسیار گسترده‌ای داشته است.

پیام رمزآلود جیمز گان در شبکه‌های اجتماعی طرفدارانی را برانگیخته است که معتقدند مدیرعامل استودیو دی‌ سی در حال تمسخر کردن نسخه جدید جوکر در دنیای DC می‌باشد. جیمز گان به نقش آفرینی کنراد وید در نقش شخصیت در «مردی که می‌خندد» که الهام بخش اصلی جوکر در کمیک ها بود، احترام می‌گذارد.
طرفداران اکنون حدس می‌زنند که فعالیت گان در رسانه‌های اجتماعی ممکن است مسیر جوکر در دنیای جدید DC را به چالش بکشد و احتمالاً The Batman Who Laughs را راه اندازی کند.

پیام رمزآلود جیمز گان مبنی بر جوکر دی سی

دنیای DC به اندازه یک بتمن جدید به یک جوکر جدید نیاز دارد و ایجاد شخصیت شرور نمادین برای موفقیت فرانچایز به هم پیوسته استودیو دی سی بسیار مهم است. از آنجایی که جیمز گان الهام‌بخش اصلی جوکر می‌شود، طرفداران دی‌سی حدس می‌زنند که در حال دریافت اولین بازی خود از نحوه برخورد دنیای DC با شخصیت شرور نمادین بتمن هستند.

با پایان یافتن DCEU در سال 2023، DC Universe جدید از Gunn و Peter Safran به عنوان بخشی از ابتکار جدید DC Studios برای ساخت یک فرنچایز به هم پیوسته در راه است. چندین قهرمان در حال حاضر پروژه‌های انفرادی را به عنوان بخشی از فصل 1، “خدایان و هیولاها” در دست ساخت دارند، که فیلم‌های بیشتری دارد که هنوز معرفی نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان

پیام رمزآلود جیمز گان مبنی بر جوکر دی سی
پیام عجیب جیمز گان مبنی بر جوکر دی سی, شایعات جدید جوکر دی سی, پیام جیمز گان درباره شایعات جدید جوکر دی سی

پیام عجیب جیمز گان مبنی بر جوکر دی سی

پیام رمزآلود جیمز گان مبنی بر جوکر دی سی
پیام عجیب جیمز گان مبنی بر جوکر دی سی, شایعات جدید جوکر دی سی, پیام جیمز گان درباره شایعات جدید جوکر دی سی

در حالی که Superman: Legacy اولین فیلم برای فصل 1 خواهد بود، یک ریبوت جدید بتمن در دست ساخت است زیرا آن‌ها یک بار دیگر به اسطوره بروس وین برای فرنچایز آینده می‌پردازند. حتی با وجود اینکه زمان زیادی تا پخش فیلم می‌گذرد، طرفداران فعالیت گان را در شبکه‌های اجتماعی زیر نظر دارند، جایی که او دنیای جدیدش از DC را به اشتراک گذاشته است.

شایعات جدید جوکر دی سی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *