ظرفیت از دست رفته بدترین شرور DCEU ؛ شکست افسونگر توسط جوخه انتحار

اخیرا خبری با عنوان ظرفیت از دست رفته بدترین شرور DCEU منتشر شده است که بازخورد‌های زیادی دریافت کرده در ادامه با فیگار همراه باشید.

هنر مفهومی استفاده نشده (Enchantress) در جوخه انتحار، نسخه‌ای جالب‌تر و جذاب‌تر از شخصیت شرور را نشان می‌دهد که پتانسیل از دست رفته در فیلم منتشر شده را برجسته می‌کند. افسونگر، مانند دیگر شخصیت‌های فیلم، از بریدگی‌های استودیویی رنج می‌برد که خط داستانی مورد نظر آیر را به خطر می‌اندازد.

ظرفیت از دست رفته بدترین شرور DCEU

مصنوعی بودن بدترین شرور DCEU

بدترین شخصیت شرور (DCEU) در هنر مفهومی استفاده نشده از فیلم (Suicide Squad) در سال 2016 بسیار جالب به نظر می رسد. در حالی که اولین تکرار سینمایی دی سی از جوخه انتحار به خوبی در گیشه ظاهر شد، فیلم با استقبال منفی مواجه شد و یکی از جنبه‌های اصلی مورد انتقاد فیلم، انتخاب شخصیت منفی آن بود.

جوخه انتحار از دخالت استودیو در دیدگاه کارگردان دیوید آیر رنج می‌برد، و آیر اکنون هنر مفهومی استفاده نشده‌ای را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانست شرور فیلم را بهتر کند.

بیشتر بخوانید:

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تاخیر خورد

تریلر انیمیشن جدید Suicide Squad Isekai منتشر شد

ظرفیت از دست رفته بدترین شرور DCEU
ظرفیت از دست رفته بدترین شرور DCEU

سرد بودن شخصیت بدترین شرور DCEU

در هنر مفهومی، افسونگر در حال حرکت است، با شخصیتی که واقعیت اطرافش را تغییر می‌دهد، که نه تنها بر محیط اطرافش بلکه بر شخصیت‌های دیگر دی‌سی مانند جوکر جرد لتو تأثیر می‌گذاشت. هنر مفهومی نگاه جالبی به آنچه می‌توانست برای افسونگر در فیلم (Suicide Squad) باشد ارائه می‌دهد.

ولی سوال این است که چرا جوخه انتحار اینقدر بد افسونگر را شکست داد؟آیر کاملاً واضح اشاره کرده که نسخه او از فیلم، توسط دی سی تغییر کرد تا جوخه انتحار به چیزی که تریلرها فیلم را تبلیغ کرده بودند، نزدیک‌تر کند، با نسخه‌ای که در سینماها اکران شد بسیار متفاوت است.

شخصیت‌ها صحنه‌های زیادی از فیلم تمام‌شده داشتند که جوکر لتو بزرگ‌ترین قربانی آن بود، و (Enchantress) شرور دیگری بود که توسط استودیو کثیف شد.

ظرفیت از دست رفته بدترین شرور DCEU
سرد بودن شخصیت بدترین شرور DCEU

به گفته آیر، افتتاحیه اصلی (Suicide Squad) بر روی (Enchantress) متمرکز بود . نسخه کارگردان فیلم با یک سکانس طولانی شروع می‌شد که نشان می‌داد چگونه ماه ژوئن دلوین جادوگر را کشف کرد و به تیتراژ فیلم منتهی می‌شد. در فیلم تمام شده، صحنه ماه ژوئن افسونگر کوتاه است و نمی‌تواند شخصیت را واقعاً زمین گیر کند.

همانطور که در مورد جوکر و دیگر شخصیت‌ها در جوخه انتحار در سال 2016 اتفاق افتاد، (Enchantress) از برش‌هایی که استودیو روی دیدگاه اصلی آیر ایجاد کرده بود، رنج می‌برد. کارگردان دی سی فاش کرده است که نقش دوگانه دلوین در برش او می‌توانست بهتر از این‌ها باشد و گفت: بله افسونگر ژوئن مون در کات من محکم تر بود.

اگر قسمت Ayer از جوخه انتحار منتشر شود، آنگاه شاید (Enchantress) بتواند سرانجام پس از اینکه نسخه تئاتری فیلم داستان او را خراب کرد، بازخرید شود.

مصنوعی بودن بدترین شرور DCEU

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ظرفیت از دست رفته شخصیت بدترین شرور DCEU چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *