تیزر انیمیشن The Spider Within: A Spider-Verse Story منتشر شد

سونی با انتشار تیزر انیمیشن The Spider Within: A Spider-Verse Story اعلام کرده که این اثر کوتاه را به زودی در کانال یوتیوب خود منتشر می‌کند.

این انیمیشن کوتاه با تمرکز بر سلامت روان و قهرمان درون گنجانده یک داستان جالب را ارائه می‌دهد. کارگردانی این انیمیشن بر عهده «ژارل دامپیر» است  و داستانی از «مایلز مورالز» را به تصویر می‌کشد که در آن سعی دارد تعادلی بین زندگی قهرمانی و شخصی خود ایجاد کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر انیمیشن The Spider Within: A Spider-Verse Story

«مایلز مورالز» در تلاش برای متعادل کردن مسئولیت‌های خود به عنوان یک نوجوان که زندگی ابرقهرمانی دارد، است. پس از یک روز چالش برانگیز زندگی با این فشارها، «مایلز» سعی دارد تا تعادلی بین مسئولیت‌های خود ایجاد کند. او پس از تجربه یک حمله عصبی، مجبور می‌شود با اضطراب خود مقابله کند و یاد بگیرد که کمک گرفتن می‌تواند به همان اندازه شجاعانه باشد که از شهرش در برابر شیطان محافظت کند.

«ژارل دامپیر»، در بیانیه‌ای گفت:

«مایلز» نشان‌دهنده بسیاری از ما است که بهترین کار را در زندگی روزمره خود انجام می‌دهیم. تا زمانی که بدن خود ما را مجبور به آگاهی از تجربه‌اش کند، ما اغلب متوجه همه چیزهایی که گذرانده‌ایم نیستیم. قصد من این است که این انیمیشن بتواند انگیزه گفتگوهای عمیق‌تری را بین دوستان و خانواده در مورد سفرهای سلامت روانی خود ایجاد کند و امیدوارم که مانند نامه‌ای عاشقانه برای کسانی باشد که ـمایلز مورالز» را دوست دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن The Spider Within: A Spider-Verse Story چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Geektyrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *