خالق انیمیشن X-Men ’97 از مارول اخراج شد

اکنون فقط چند روز تا پخش انیمیشن سریالی X-Men ’97 باقی مانده و متاسفانه خبر اخراج خالق انیمیشن X Men 97 توسط استودیو مارول را دریافت کرده‌ایم.

در ایجاد زمینه‌ای گسترده برای جهان سینمایی مارول، مفهوم جهان‌های موازی با تهدیدی مهم به نام «کانگ فاتح» به تبلیغ و آماده‌سازی مخاطبان برای مواجهه با ابرقهرمانان این فرنچایز می‌پردازد. در این فرآیند، یکی از مجموعه‌های نوستالژیک و محبوب ژانر ابرقهرمانی، یعنی گروه مردان ایکس، با احیایی جدید به نام X-Men ’97 به تصویر کشیده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اخراج خالق انیمیشن X-Men ’97 از مارول

این سریال دنباله‌ای بر انیمیشن X-Men: The Animated Series است که در دهه 1990 میلادی به نمایش درآمد و مخاطبان را با داستان‌های جذاب و خاطره‌انگیز خود همراه ساخت. در حالی که فصل نخست از مجموعه موردانتظار به سرعت به دست مخاطبان نزدیک می‌شود، خبری ناگوار و تکان‌دهنده برای طرفداران این مجموعه منتشر شده که ممکن است آن‌ها را در حالت شوک و حیرت فرو ببرد. بر اساس گزارش جدیدترین اخبار بئو دمائو ، خالق انیمیشن X Men 97، به طور کاملاً غافلگیرکننده و بدون دادن هیچ توضیحی، توسط استودیو مارول اخراج شده است.

خالق انیمیشن X Men 97
خالق انیمیشن X Men 97

نکته عجیب در اینجا آن است که «بئو دمائو» که پیش‌تر در نویسندگی فیلمنامه‌هایی مانند Moon Knight و نسخه اولیه ریبوت فیلم Blade نقش داشته و در پروژه‌های آینده دنیای سینمایی مارول نیز شرکت کرده، به طور غیرمنتظره‌ای اخراج شد. این مسئله بیش از پیش عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا سریال X-Men ’97 برای چند فصل برنامه‌ریزی شده بود و او نه تنها فیلمنامه فصل دوم را به پایان رساند بلکه در نوشتن فیلمنامه فصل سوم نیز همراه با تیمش مشغول بود.

باید صبر کرد و دید که دلیل این تصمیم عجله‌ای و غافلگیرکننده از سوی استودیو مارول چیست و چه تاثیری بر آینده این مجموعه خواهد داشت؛ زیرا انتشار انیمیشن سریالی X-Men ’97 تنها چند روز دیگر است و برنامه‌ریزی شده که در تاریخ 20 مارس 2024 (1 فروردین 1403) به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اخراج خالق انیمیشن X-Men ’97 از مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *