زمان پخش سریال هندی در دام عشق با دوبله فارسی از شبکه ام بی سی پرشیا

زمان پخش سریال هندی در دام عشق : اگر از طرفداران سریال هندی هستند، به تازگی سریال هندی در دام عشق دوبله فارسی شده از کانال mbc پخش می‌شود.

زمان پخش سریال هندی در دام عشق

روز پخش سریال هندی در دام عشق دوبله فارسی : شنبه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال هندی دام عشق ام بی سی پرشیا : ساعت 14:00

تکرار پخش سریال هندی در دام عشق دوبله فارسی : ساعت 8:15 صبح روز بعد

سریال هندی دام عشق ام بی سی پرشیا
سریال هندی دام عشق ام بی سی پرشیا

سریال هندی در دام عشق (Fanaa: Ishq Mein Marjawan) محصول 2022 هندوستان میباشد که فروش بسیار خوبی داشته است در این سریال بسیاری از بازیگران سرشناس هندوستان بازی میکنند. کارگردانی این سریال را دیپتی کالوانی بر عهده داشته و تهیه کننده آن کاریشما جین و گل خان می‌باشند.

اسامی بازیگران سریال هندی در دام عشق عبارتند از: ریم شیخ ، زین امام ، آگاستیا رایچاند ، آکشیت سوخیجا، اَیاز احمد ، یوگ رایچاند، کیشور مرچنت، میرا رایچاند.

دیپ، مردی ثروتمند، قصد دارد آآروهی را برای قتل‌های همسر قاتل زنجیره‌ای‌اش، تارا، متهم کند. آگاستیا یک تاجر خوش ذوق و نابغه فناوری است که بی قید و شرط پااخی را دوست دارد، به طوری که احساسات او نسبت به او به تدریج به یک وسواس تبدیل می شود.

از طرف دیگر پاخی خوشبین و بی خیال است و یک شرکت مدیریت رویداد را اداره می کند. آنها بهترین دوستان هستند و زندگی خود را با یکدیگر می گذرانند. پااخی دوست دارد در دنیای افسانه ای خود زندگی کند و معتقد است که او فرزند مورد علاقه جهان هستی است.

دانلود سریال هندی در دام عشق با دوبله فارسی

جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا)

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *