تاریخ اکران فیلم مست عشق در اردیبهشت 1402 + [اولین تیزر]

تاریخ اکران فیلم مست عشق مشخص شد. این فیلم به کارگردانی حسن فتحی و با بازی شهاب حسینی و هانده ارچل اردیبهشت ۱۴۰۲ اکران می‌شود.

خبر پخش سریال مست عشق در ایام عید 1402 تکذیب شد. این اثر در قالب فیلم سینمایی، اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اکران خواهد شد.

مست عشق اثر پرحاشیه حسن فتحی قرار است به صورت فیلم در سینماهای ایران اکران شود.

تماشای تیزر رسمی فیلم سینمایی مست عشق به زبان فارسی و ترکی از کانال تلگرامی فیگار :

اولین تیزر فیلم مست عشق

بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و هانده ارچل

تاریخ اکران فیلم مست عشق مشخص شد

  • پخش مست عشق در اردیبهشت ۱۴۰۲
اولین تیزر فیلم مست عشق
اولین تیزر فیلم مست عشق

مست عشق اثر پرحاشیه حسن فتحی که پیشتر قرار بود به صورت فیلم در سینماهای ایران اکران شود به زودی (نوروز 1402) در قالب سریال هشت قسمتی از یکی از پلتفرم‌های نمایشی در ایران پخش می‌شود. این روزها عوامل سازنده مست عشق به صورت فشرده در حال دوبله این اثر هستند. سپیده عبدالوهاب تدوینگر و حسین علیزاده سازنده موسیقی این مجموعه هستند.

این اثر در سال ۹۷ در قالب یک پروژه مشترک با کشور ترکیه، وارد فاز تولید شد. با شروع پاندومی کرونا تصویربرداری تعدادی از سکانس‌های آن باقی ماند و بعد از آن فتحی درگیر تولید سریال «جیران» شد.

در همین اثنا طرف ترک، براساس راش‌های موجود اقدام به تهیه نسخه‌ای سریالی از این پروژه کرد. انتشار تیزر‌های این سریال واکنش مهران برومند تهیه‌کننده و حسن فتحی را به همراه داشت. سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان، طرف ترک کلیه امتیازات فیلم را به طرف ایرانی واگذار کرد.

تاریخ اکران فیلم مست عشق
تاریخ اکران فیلم مست عشق

پخش سریال مست عشق در سال 1402

قصه «مست عشق» درباره ملاقات مولانا و شمس تبریزی در ترکیه است که فیلمبرداری آن در قونیه انجام شده و بازیگرانی چون شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا، بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، و ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر در آن بازی کرده‌اند. شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، بنسو سورال، هانده ارچل و ابراهیم چلیک کول از جمله ستارگان این سریال ایرانی و ترکیه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید:


One thought on “تاریخ اکران فیلم مست عشق در اردیبهشت 1402 + [اولین تیزر]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *