نخستین تریلر رسمی از فیلم The Nun 2 منتشر شد

نخستین تریلر رسمی از فیلم The Nun 2 به تازگی به کارگردانی مایکل چاوز و با بازی تایسا فارمیگا، استورم رید و بونی آرونز منتشر شد.

اولین تریلر منتشر شده از فیلم The Nun 2 با عنوان اولین تریلر رسمی فیلم The Nun 2 به تازگی به انتشار رسیده و تریلر اول راهبه 2 درست بعد از نخستین پوستر رسمی آن منتشر شده است.

نخستین تریلر رسمی از فیلم The Nun 2

نیو لاین سینما تریلر جدیدترین پروژه «احضار» خود با نام «راهبه ۲» را منتشر کرد. این دنباله با بازی تایسا فارمیگا قرار است در تاریخ 8 سپتامبر در سینماها اکران شود. این فیلم در سال 1956 پس از قتل وحشیانه یک کشیش در فرانسه آغاز می‌شود. طبق لاگ لاین رسمی فیلم، «راهبه ۲» خواهر آیرین (فارمیگا) را دنبال می‌کند که بار دیگر با والاک شیطان صفت روبرو می‌شود.

نخستین تریلر رسمی از فیلم The Nun 2
اولین تریلر رسمی فیلم The Nun 2

اولین تریلر رسمی فیلم The Nun 2

در ادامه می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از فیلم The Nun 2 را ببینید:

راهبه ۲ (The Nun 2) یک فیلم فراطبیعی ترسناک به کارگردانی مایکل چاوز و نویسندگی آکلا کوپر است. این فیلم به عنوان دنباله راهبه (۲۰۱۸) و به عنوان قسمت نهم در فرانچایز دنیای سینمایی احضار عمل می‌کند. جیمز وان و پیتر سفرن برای تهیه‌ کنندگی پروژه بازخواهند گشت. این فیلم قرار است توسط برادران وارنر پیکچرز و نیو لاین سینما در ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ اکران شود.

در آوریل ۲۰۱۹، پیتر سفرن اعلام کرد که دنباله راهبه در حال ساخت است. سافرن اظهار داشت که یک خط داستانی «واقعاً سرگرم‌کننده» برای فیلم در نظر گرفته شده و اظهار داشت که یک فیلم راهبه دیگر اجتناب‌ناپذیر است. در اواخر همان ماه، آکلا کوپر به عنوان فیلمنامه‌نویس با پروژه قرارداد امضا کرد، در حالی که سافرن و جیمز وان به عنوان تهیه‌کننده کار خواهند کرد. در فوریه ۲۰۲۲، تایسا فارمیگا اظهار داشت که با برادران وارنر در رابطه با بازی مجدد از فیلم اول گفتگو کرده‌است و خاطرنشان کرد که تأثیر دنیاگیری کروناویروس بر سینما پروژه را به تأخیر انداخته‌است. در آوریل ۲۰۲۲، برادران وارنر رسماً این فیلم را به عنوان بخشی از فهرست آینده خود در انجمن ملی صاحبان سینما ۲۰۲۲ اعلام کرد. روز بعد اعلام شد که مایکل چاوز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *