ببینید: محمدرضا گلزار سیکس‌پک های خود را به رخ کشید! +[ماشین خاصِ و جذاب محمدرضا گلزار]

عکسی از سیکس‌پک های محمدرضا گلزار در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

به تازگی محمدرضا گلزار تصویری از خود در یک باشگاه بدنسازی منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید عکس محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی همراه ما بمانید.

سیکس‌پک های محمدرضا گلزار

استایل جدید محمدرضا گلزار

به گزارش منابع خبری:

یک تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک باشگاه بدنسازی منتشر شده است که او سیکس‌پک های خود را در این تصویر نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس محمدرضا گلزار را مشاهده کنید:

سیکس‌پک های محمدرضا گلزار
سیکس‌پک های محمدرضا گلزار

بیشتر بخوانید:

واکنش محمدرضا گلزار به شایعات طلاق | رونمایی گلزار از حلقه ازدواجش

ببینید: عکس محمدرضا گلزار در صف بربری ! +[هزینه عروسی جنجالی رضا گلزار]

ماشین خاص محمدرضا گلزار در تهران

  • فیلم ماشین گلزار در تهران

به گزارش منابع خبری:

محمدرضا گلزار خواننده، مجری و بازیگر مشهور سینما و تلوزیون در سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. گلزار به تازگی ازدواج کرده است و خبر ازدواجش بسیار در اینستاگرام ترند شد. در ادامه می‌توانید فیلم خودرو محمدرضا گلزار در تهران را مشاهده کنید:

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر فیلم‌های پرفروش سام و نرگس، مجنون لیلی، توفیق اجباری، آتش بس، آینه بغل، رحمان ۱۴۰۰، سلام بمبئی، ما همه با هم هستیم، عاشقانه، گیسو، ساخت ایران و… فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۹ با حضور در فیلم سینمایی سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری آغاز کرد. محمدرضا گلزار متولد یکم فروردین ۱۳۵۶ در تهران و اصلیت او آذربایجانی است. وی در دوران دبیرستان در تیم‌های والیبال تهران، شیشه و گاز، دیهیم و پارس خودرو به عنوان بهترین بازیکن حضور داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *