تاریخ انتشار فیلم Barbie باربی 2 ؛ آیا دنباله‌ی فیلم Barbie وجود خواهد داشت؟

تاریخ انتشار فیلم باربی 2 چه زمانی خواهد بود؟ آیا فیلم Barbie 2 وجود خواهد داشت؟ سوال‌هایی که طرفداران باربی تمایل دارند بعد از تماشای این فیلم بدانند!

باربی به‌تازگی اکران شده است و برخی از طرفداران در حال حاضر به دنبال این هستند که بدانند چه زمانی می‌توانند به باربیلند بازگردند. تاریخ انتشار باربی 2 چه زمانی است ؟ اینکه بگوییم تابستان 2023 توسط باربی تصاحب شده است، نمی‌توان انکار کرد که باربی فیلمی عجیب است که تا به حال ساخته شده است. طرفداران باربی که برای تماشای یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های جدید سال 2023 به سینماها هجوم آورده‌اند، می‌توانند به ساخت باربی2 امید داشته باشند؟

گرتا گرویگ در مصاحبه‌ با نیویورک تایمز اعلام کرد در حال حاضر تمایلی برای ساخت دنباله فیلم Barbie ندارد.

گرتا گرویگ در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت حتی یک فیلم Barbie دیگر هم ندارد، اما شرکت Mattel می‌خواهد یک دنیای سینمایی را به وجود بیاورد! مدیرعامل Mattel موفقیت فیلم Barbie را یک رخداد کلیدی در تاریخ این شرکت به حساب آورد.

چند دنباله برای باربی و همین‌طور ساخت فیلم‌های جدید از انواع‌واقسام اسباب‌بازی‌های عرضه‌شده توسط شرکت Mattel در دستور کار قرار می‌گیرد.

دانلود رایگان فیلم جدید باربی Barbie 2023 + زیرنویس چسبیده فارسی

تاریخ انتشار فیلم باربی 2

تاریخ انتشار فیلم Barbie 2

هنوز تاریخ انتشار Barbie 2 مشخص نشده است، زیرا برای دنباله آن چراغ سبزی روشن نشده است.

تاریخ انتشار فیلم باربی 2

حدس و گمان تاریخ انتشار باربی 2

فیلم باربی قرار است پول زیادی به جیب بزند و حتی پیش از تاریخ عرضه باربی، این فیلم که به پدیده‌ای تبدیل شده، دور از انتظار نیست که ساخت Barbie 2 اتفاق بیافتد! در صورت انتشار هر گونه خبری از باربی 2 به شما اطلاع خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:تمامی مقالات درباره فیلم باربی 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *