روز و ساعت پخش برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار ؛ مسابقه جذاب پانتومیم

همزمان با بازگشت رضا گلزار به تلویزیون، مخاطبان صداوسیما و هواداران این بازیگر کنجکاو زمان پخش برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار شدند.

زمان پخش برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار

بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون با ویدیویی از او تایید شد. محمدرضا گلزار در گفت و گو با یکی از طرفدارانش او شایعات اخیر درباره بازگشتش به صدا و سیما را تایید کرد و گفت:

به زودی مسابقه پانتومیم در تلویزیون داریم و من مجری‌ام. می‌بینمتون

قرارداد این برنامه به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی (تهیه‌کننده برنامه «ستاره ساز») با شبکه سه بسته شده و قرار است در نود قسمت ساخته بشود. ابتدا صحبت از ساخت این برنامه برای پلتفرم‌ها بود که نهایتا سازندگانش با صدا و سیما به توافق رسیدند.

بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون
بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون

برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند. اجرای برنامه برعهده «محمدرضا گلزار» خواهد بود و امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم‌ بخورد.

معاون سیما درباره بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون گفت:

نمی‌توانیم در همکاری چهره‌ها با صداوسیما همه را با یک چوب بزنیم؛ به عنوان مثال یکی به جمع بندی رسیده که اشتباه کرده.جامعه انقلابی مطمئن باشد کسی که خیانت کرده باشد را قرار نیست وارد فضای صداوسیما کنیم.

آخرین اجرای محمدرضا گلزار در صدا و سیما به «برنده باش» بر می‌گردد که پس از اعتراض‌ها به قمار بودن این مسابقه و تعطیلی آن، گلزار مسابقه‌ای مشابه آن را با نام «هفت خان» در شبکه خانگی ساخت که موفقیتی به دست نیاورد.

اعلان حضور رضا گلزار در تلویزیون از زبان خودش

رضا گلزار در گفتگو با یکی از طرفدارانش از بازگشت به تلویزیون به عنوان مجری در یک مسابقه پانتومیم خبر داد.


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *