اعتراف دیوید آیر از نمایش خالکوبی جوکر در فیلم Suicide Squad ؛ پشیمانی دیوید آیر!

اعتراف دیوید آیر از نمایش خالکوبی جوکر در فیلم Suicide Squad خبرساز شد. در ادامه با جزئیات پشیمانی آیر از نمایش خالکوبی جوکر همراه باشید.

دیوید آیر، کارگردان قسمت اول فیلم “جوخه انتحار” (Suicide Squad)، اعلام کرده است که تصمیم نمایش خالکوبی روی پیشانی شخصیت “جوکر” با بازی “جرد لتو” اشتباه بوده است. در این فیلم، روی پیشانی لتو واژه “آسیب‌دیده” (Damaged) نمایش داده می‌شود.

اعتراف دیوید آیر از نمایش خالکوبی جوکر در فیلم Suicide Squad

پشیمانی دیوید آیر از نمایش خالکوبی جوکر در فیلم Suicide Squad

آیر در سال ۲۰۱۸، از طریق یک توییت، به اصالت شخصیت جوکر در این فیلم دفاع کرده و اعلام کرده بود که برخی افراد این شخصیت را “دلسردکننده” می‌یابند. اما در تاریخ ۱۰ اوت امسال، او یک تصویر دیگر از این شخصیت منتشر کرده و زیر آن عبارت “نیت اصلی” را نوشته است.

اعتراف دیوید آیر از نمایش خالکوبی جوکر در فیلم Suicide Squad

دیوید آیر کارگردان قسمت اول “جوخه انتحار”، پشیمانی خود را از تصمیم نمایش خالکوبی روی پیشانی جوکر اعلام کرده و در یک تصویر جدید، از نیت اصلی خود درباره این شخصیت یاد کرده است.

پشیمانی کارگردان فیلم Suicide Squad از نمایش خالکوبی جوکر

در واکنش به تصویر منتشر شده، یکی از کاربران توییتر نوشت:

“دیوید، خالکوبی ‘آسیب‌دیده’ در مرحله‌ای وارد فیلم شد و ایده چه کسی بود؟” در پاسخ، آیر در یک توییت چهارشنبه این هفته می‌گوید: “ایده خالکوبی ۱۰۰ درصد متعلق به من است. تصمیمش با من بود.”

آیر توضیح می‌دهد که واژه اولیه او “خوشبخت” (Blessed) بوده است نه “آسیب‌دیده” که در نهایت در فیلم استفاده شد. او اظهار می‌کند:

“با این حال، از این تصمیم پشیمانم. تفرقه و رنجش ایجاد کردم. همه ایده‌ها خوب نیستند. اما حالا در گوشه‌ای ایستاده و با وجود این پست، اینترنت به سمت من سیلی می‌زند.”

پشیمانی کارگردان فیلم Suicide Squad دیوید آیر از نمایش خالکوبی جوکر

اعتراف دیوید آیر از نمایش خالکوبی جوکر در فیلم Suicide Squad

قبلاً، این فیلمساز توضیح داده بود:

این خالکوبی برای ‘بتمن’ بود وقتی او دندان جوکر را به خاطر کشتن ‘جیسون تاد’ متلاشی می‌کند.

دیوید آیر در واکنش به سوال یکی از کاربران توییتر، آیر تأیید می‌کند که ایده خالکوبی در فیلم به او تعلق دارد و از این تصمیم پشیمان است، زیرا باعث تفرقه و رنجش شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعتراف دیوید آیر از نمایش خالکوبی جوکر در فیلم Suicide Squad چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *