بیوگرافی بازیگران سریال خائن کشی + خلاصه داستان و زمان پخش

سریال خائن کشی، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی چند وقت اخیر در شبکه خانگی است که در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال خائن کشی را خواهیم پرداخت.

“خائن‌کشی” یک مجموعه کوتاه ایرانی یا همان مینی سریال می‌باشد که توسط مسعود کیمیایی به عنوان کارگردان و نویسنده ساخته شده است. این مجموعه محصول سال 1400 می‌باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال خائن کشی

بازیگران مینی سریال خائن کشی

در این مجموعه که از نمایش خانگی فیلیمو به انتشار می‌رسد، بخشی از زندگی مهدی بلیغ، یک سارق و کلاهبردار ایرانی، به تصویر کشیده می‌شود و به نهضت ملی‌شدن نفت در سال ۱۳۲۹ می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش مینی سریال خائن کشی اثر مسعود کیمیایی

خائن‌کشی در ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این مجموعه از هفته نخست شهریور ۱۴۰۲ در قالب مجموعه کوتاه شش قسمتی از طریق نماوا و سپس در سینما اکران خواهد شد.

خلاصه داستان سریال خائن کشی

داستان فیلم درباره گروهی از افراد است که قصد دارند از بانک ملی سرقتی انجام دهند. اعضای این گروه شامل مهدی و شاهرخ هستند که به عنوان دزدان بانک عمل می‌کنند؛ اما آن‌ها قصد دارند این پول را برای قرضه ملی مصدق به دست آورند.

بیوگرافی بازیگران سریال خائن کشی
مهران مدیری در خائن کشی

اسامی بازیگران خائن کشی مسعود کیمیایی

از بازیگران این فیلم می‌توان از مهران مدیری، پولاد کیمیایی، امیر آقایی، فرهاد آئیش، سارا بهرامی، حمیدرضا آذرنگ، سام درخشانی، رضا یزدانی، مانی حیدری، پانته‌آ بهرام، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، الهام حمیدی، فریبا نادری و کیانوش گرامی نام برد.

مهران مدیری: مهران مدیری، یکی از تأثیرگذارترین افراد در حوزه سینما می‌باشد که ده بار برنده جایزه حافظ شده و رکورد بیشترین تعداد جوایز در بین برندگان حافظ را دارا است.

پولاد کیمیایی: پولاد کیمیایی، فرزند مسعود کیمیایی، می‌باشد که در تاریخ 23 تیر سال 1395 در تهران به دنیا آمد. وی در سینما با فیلم “سرب” که توسط مسعود کیمیایی کارگردانی شده بود، در سال 1367 به عنوان بازیگر وارد عرصه هنری شد.

امیر آقایی: امیر آقایی، بازیگر و نویسنده ایرانی، در تاریخ 10 مرداد 1354 متولد شده است. او برای بازی در فیلم “بدون تاریخ، بدون امضاء” که در سال 1395 منتشر شد، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را در جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

فرهاد آئیش: فرهاد آئیش، در تاریخ 27 شهریور 1331  در تهران به دنیا آمد. او یک بازیگر، تهیه‌کننده، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر است و همچنین در عرصه سینما و تلویزیون نیز فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی بازیگران سریال خائن کشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *