معرفی فیلم اره 10 ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

فیلم اره 10 با هنرنمایی توبین بل یک اثر ترسناک و معمایی است که به زودی پخش خواهد شد. معرفی فیلم اره 10 را در ادامه بخوانید…

ما را همراهی کنید تا در ادامه این مطلب، به معرفی فیلم SAW X 2023 بپردازیم. همچنین در انتهای مطلب، شما را به تماشای تریلر این فیلم ترسناک دعوت می‌کنیم. شما در این مطلب جذاب می توانید درباره فیلم سینمایی اره 10 2023 اطلاعاتی کسب کنید.

فیلم سینمایی اره 10 ( فیلم SAW X 2023 ) که توسط Kevin Greutert ساخته شده است، در 29 سپتامبر (7 مهر) منتشر خواهد شد. گرویترت به‌عنوان تدوینگر در قسمت‌های متعدد فیلم Saw از جمله 5 قسمت اول و فیلم Jigsaw حضور داشته است. مجموعه فیلم Saw توسط جیمز وان خلق و اولین قسمت آن در سال 2004 اکران شد. ژانر فیلم SAW X 2023  ترسناک، معمایی و هیجان انگیز و مدت زمان فیلم اره 10 حدودا 1 ساعت و 35 دقیقه است.

در ادامه با خلاصه داستان فیلم نسل پاد و هنرپیشه های این فیلم همراه فیگار بمانید…

داستان فیلم اره 10

معرفی فیلم اره 10
معرفی فیلم اره 10

موضوع فیلم سینمایی اره 10 درباره قاتل سریالی بدنام است، که با هدفی جدید مشغول به کار می‌شود و با استفاده از روش‌های خاص و مبتکرانه‌ای، میزهای کلاهبرداران را به چالش می‌کشد. در خلاصه فیلم سینمایی اره 10 آمده است در زمانی که وقایع فیلم “Saw” و “Saw II” به هم پیوسته‌اند، جان کرامر، که بیمار و ناامید به درمان سرطان خود است، به مکزیک سفر می‌کند تا یک عمل پزشکی خطرناک و آزمایشی را انجام دهد.

جان کرامر امیدوار است که این عمل، به او راهی برای درمان معجزه‌آسا ارائه دهد. اما داستان فیلم اره 10 به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه جان کرامر متوجه می‌شود که این عمل پزشکی، در واقع یک دستگاه کلاهبرداری است و هدف آن از آسیب پذیرترین افراد بهره‌برداری می‌کند.

بازیگران فیلم اره 10

از هنرپیشه های فیلم سینمایی اره 10 می‌توانیم به توبین بل، شاونی اسمیت، استیون برند، مایکل بیچ و رناتا واکا اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم اره 10 را بخوانید.

توبین بل در نقش جان کرامر

معرفی فیلم اره 10
معرفی فیلم اره 10

توبین بل، بازیگر و صداپیشه مشهور آمریکایی، در تاریخ ۷ آگوست ۱۹۴۲ در شهر نیویورک به دنیا آمد. او از سال ۱۹۷۹ به فعالیت هنری خود پرداخت و در دانشگاه بوستون تحصیلات خود را به پایان رساند. توبین بل تجربه بازیگری و صداپیشگی در طول زندگی حرفه‌ای خود را در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی کسب کرده است. وی در کارنامه هنری خود شرکت در فیلم و سریال‌های مشهوری همچون “مورمور شو”، “فلش”، “به سوی ال‌دورادو”، “اره”، “حکم”، “شرکت”، “نقطه جوش” و “رفقای خوب” را دارد. این نقش‌ها به توبین بل شهرت و شناخت بیشتری در صنعت هنر و سینما به ارمغان آورده‌اند.

شاونی اسمیت در نقش آماندا یانگ

معرفی فیلم اره 10
معرفی فیلم اره 10

شانی اسمیت، بازیگر و خواننده آمریکایی، در تاریخ ۲۲ اکتبر ۱۹۷۱ در فیلادلفیا، پنسیلوانیا متولد شد. او در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شد و علاقه‌ی شانی به هنر و موسیقی از سنین پایینی شکل گرفت. او در طی دوران تحصیل خود به صورت فعال در تئاتر و موسیقی شرکت کرد. شانی اسمیت در سال ۱۹۸۹ با گروه موسیقی “Wynonna Judd” تور اجرا کرد و این تجربه او را به سمت موسیقی هدایت کرد.

او در سال ۱۹۹۳ با آلبوم اول خود به نام “Shaun Smith” رونمایی کرد و از آن پس به عنوان یک خواننده موفق شناخته شد. آثار موسیقی او در سبک‌های مختلفی از جمله پاپ، R&B و سول موفقیت‌های بزرگی را به ارمغان آورد. همچنین، شانی اسمیت به عنوان یک بازیگر نیز در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف حضور داشته است. وی در فیلم‌هایی مانند “آلی”، “من در تو” و سریال “عشق و دیوانگی” بازی کرده است.

رناتا واکا در نقش گابریلا

معرفی فیلم اره 10
معرفی فیلم اره 10

رناتا واکا، بازیگر و هنرمند مشهور، در تاریخ ۲۲ فوریه ۱۹۸۶ در شهر وارشو، پایتخت لهستان، به دنیا آمد. او از جوانی علاقه زیادی به عرصه هنر داشت و در زمینه بازیگری و تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد. رناتا واکا در سال ۲۰۰۴ وارد دانشگاه فیلم و تئاتر آکادمی نیکولاس کوپر در وارشو شد و در آنجا در رشته بازیگری تحصیل کرد. پس از فارغ التحصیلی، وی به سرعت در صنعت هنر و سینما شناخته شد و به عنوان یک بازیگر موفق شناخته شد.

او در طول دوران حرفه‌ای خود در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش آفرینی کرده است. برخی از فیلم‌های مشهوری که رناتا واکا در آنها به ایفای نقش پرداخته است، عبارتند از: “درخشش”، “عشق و دیگر دشواری‌ها”، “زندگی بعد از مرگ” و “عشق در زمان شناخته شده”. رناتا واکا با استعداد و توانایی هنری خود، توانسته است مورد تحسین و تشویق بسیاری از منتقدان و مخاطبان قرار بگیرد. او به دلیل استعداد درخشان و عملکرد برجسته‌ای که در نقش‌های خود ارائه می‌دهد، به یکی از بازیگران برجسته و محبوب در صنعت سینما تبدیل شده است.

نقد فیلم سینمایی اره 10

معرفی فیلم اره 10
معرفی فیلم اره 10

تاکنون، منتقدان همواره به سری فیلم‌های “Saw” با نگاهی مثبت نگاه نکرده‌اند و به طور کلی، به هر قسمت از این سری امتیاز‌های پایینی اختصاص داده‌اند. با این حال، واکنش‌های تند منتقدان، تأثیر چندانی بر موفقیت سری فیلم‌های “Saw” در فروش تجاری نداشته است. گروه‌های مختلفی وجود دارند که به این فرانچایز سینمایی علاقه‌مند هستند، در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان یک فرانچایز “ضد سینما” می‌بینند

“Saw” نقش قابل‌توجهی در تحول ژانر وحشت در قرن بیست و یکم ایفا کرده است؛ فیلم‌های این سری با نمایش کشته‌شدن افراد به شکل فجیع و وحشتناک توسط تله‌های مرگبار، باعث شکل‌گیری زیرژانر Splatter Film شده‌اند و تاثیر بسزایی در خلق فیلم‌هایی مانند سری فیلم‌های “Hostel” (مسافرخانه) داشته‌اند. نمرات فیلم اره 10 تا کنون منتشر نشده اند و به محض انتشار این مطلب آپدیت می‌شود.

تریلر فیلم SAW X 2023

تیزر فیلم اره 10 به تازگی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی اره 10 را مشاهده کنید:

جمع بندی

شما عزیزان می‌توانید در این مطلب به دانلود فیلم اره 10 بپردازید. دانلود فیلم سینمایی اره 10 پس از انتشار فیلم از طریق کانال تلگرامی زیر امکان پذیر است.

دانلود فیلم SAW X 2023

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم اره 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *