معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو با هنرنمایی سایمون پگ در ژانر کمدی و معمایی، به تازگی منتشر شده است. معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو را در ادامه بخوانید…

در انتهای مطلب معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو شما را به تماشای تریلر این فیلم معمایی دعوت می‌کنیم. شما در این مطلب جذاب می‌توانید درباره فیلم سینمایی ناندور فودور و خدنگ سخنگو 2023 اطلاعات بسیار جذابی را بخوانید.

فیلم سینمایی ناندور فودور و خدنگ سخنگو ( فیلم Nandor Fodor and the Talking Mongoose 2023 ) که توسط Adam Sigal ساخته شده است، در 13 سپتامبر 2023 (22 شهریور) منتشر شد. این فیلم به نگارش همین کارگردان و با بازیگرانی همچون مینی درایور، سایمون پگ و کریستوفر لوید به تصویر کشیده شده است. ژانر فیلم Nandor Fodor and the Talking Mongoose 2023  کمدی و معمایی و مدت زمان فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو 1 ساعت و 36 دقیقه است.

در ادامه با خلاصه داستان فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو و هنرپیشه های این فیلم همراه فیگار بمانید…

داستان فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو

معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو
معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو

موضوع فیلم سینمایی ناندور فودور و خدنگ سخنگو در سال 1935 جریان دارد، زمانی که ناندور فودور یک روانشناس برجسته و متخصص در زمینه مسائل ماورایی، تحقیقاتی را درباره یک اتفاق غم‌انگیز و عجیب در جزیره من (Man) در دریای ایرلند آغاز می‌کند. در خلاصه فیلم سینمایی ناندور فودور و خدنگ سخنگو آمده است که خانواده ایروینگز، یک خانواده بریتانیایی، ادعا می‌کنند که در مزرعه‌شان با یک خدنگ سخنگو به نام خدنگی ارتباط برقرار کرده‌اند که در واقع یک موجود عجیب و ناشناخته است و قادر به صحبت کردن است.

اما داستان فیلم عشق ناندور فودور و خدنگ سخنگو به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه با ورود ناندور فودور به دنیای خانواده ایروینگز و آشنایی با خدنگی سخنگو، او تصمیم می‌گیرد رازهای پنهان و پیچیده این اتفاق غیرمعمول را کشف کند. او مجبور است با شبکه‌ای از انگیزه‌های پنهان و رازهای تاریک درگیر شود تا حقیقت واقعی درباره این موجود غریبه و رمزهایی که پشت پرده این داستان پنهان شده است را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2024

بازیگران فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو

از هنرپیشه های فیلم سینمایی ناندور فودور و خدنگ سخنگو می‌توانیم به مینی درایور، سایمون پگ، کریستوفر لوید، تیم داونی و نیل گیمن اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو را بخوانید.

مینی درایور در نقش آنه

معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو
معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو

مینی درایور، بازیگر بریتانیایی، در تاریخ 31 ژانویه 1990 در والسال، ولز به دنیا آمد. او از سنین جوانی علاقه‌مند به هنر و بازیگری بود و در طول دوران تحصیل خود در مدرسه، در نمایش‌های مدرسه و تئاتر شرکت می‌کرد. مینی در سال 2008 با بازی در سریال تلویزیونی “Skins” به شهرت رسید.

این نقش او را به عنوان یک بازیگر جوان و استعدادمند معرفی کرد و در دنیای سینما و تلویزیون به توجه بسیاری از مخاطبان و صنعت سینما دست یافت. او پس از موفقیت در “Skins”، در فیلم‌های معروفی مانند “The Social Network”، “About Time” و “The Revenant” نقش آفرینی کرد. با بازی‌های قوی و توانایی هنری خود، مینی در جریان سال‌های اخیر به یکی از بازیگران برجسته و مورد توجه صنعت سینما تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

سایمون پگ در نقش ناندور فودور

معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو
معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو

سایمون پگ، بازیگر، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس انگلیسی، در تاریخ 14 فوریه 1969 در بکینگهامشر، انگلستان به دنیا آمد. وی از سنین جوانی علاقه زیادی به هنر و بازیگری داشت و در طول دوران تحصیل خود در دانشگاه بریستول، در تئاتر و کمدی‌های دانشجویی شرکت می‌کرد.

سایمون پگ در سال 1999 با انتشار مجموعه تلویزیونی “Spaced” به شهرت رسید. این نقش به عنوان نویسنده و بازیگر او را به یکی از مورد توجه‌ترین صورت‌های کمدی در انگلستان تبدیل کرد. وی پس از آن در فیلم‌های معروفی مانند “Shaun of the Dead”، “Hot Fuzz” و “The World’s End” نقش آفرینی کرد که به وی شهرت جهانی را به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران جهان تا سال 2023 از نظر محبوبیت

کریستوفر لوید در نقش دکتر هری پرایس

معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو
معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو

کریستوفر لوید، بازیگر و کمدین اهل بریتانیا، در تاریخ 14 اکتبر 1938 در استوکونتری، انگلستان به دنیا آمد. او از سنین جوانی علاقه‌مند به هنر و بازیگری بود و در دوران تحصیل در دانشگاه پیترهاوس به تئاتر و نمایش علاقه‌مند شد. کریستوفر در سال 1960 با بازی در سریال تلویزیونی “The Larkins” به شهرت رسید.

این نقش او را به عنوان یک بازیگر با استعداد و خلاق معرفی کرد و در دنیای سینما و تلویزیون به توجه بسیاری از مخاطبان و صنعت سینما دست یافت. او پس از موفقیت در “The Larkins”، در فیلم‌های معروفی مانند “One Flew Over the Cuckoo’s Nest”، “Star Wars” و “Back to the Future” نقش آفرینی کرد. با بازی‌های قوی و استعداد هنری خود، کریستوفر به یکی از بازیگران برجسته و مورد توجه صنعت سینما تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران مرد هالیوود تا سال 2023

نقد فیلم سینمایی ناندور فودور و خدنگ سخنگو

معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو
معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو

فیلم “ناندور فودور و خدنگ سخنگو” بر اساس یک داستان واقعی از دهه 1930 میلادی ساخته شده است. این داستان از طریق رسانه‌های تبلویز، که در زمان خود به عنوان نوعی رسانه پرطرفدار برای انتشار شایعات و خبرهای زرد شناخته می‌شد، در بریتانیا به شهرت رسید. فیلم در سپتامبر 2023 به صورت رسمی اکران شد و پس از آن در سراسر جهان به صورت آنلاین منتشر شد.

این فیلم با داستان جذاب و بازیگران عالی، تجربه‌ای پرهیجان و مهیج را برای دوست‌داران ژانرهای مختلف سینما رقم می‌زند. نمرات فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو منتشر شده است و این فیلم توانست که امتیاز IMDB : 5.4 را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 6 + [40 عنوان از بهترین فیلم های سینمایی جدید]

تریلر فیلم Nandor Fodor and the Talking Mongoose 2023

تیزر فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو به تازگی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی ناندور فودور و خدنگ سخنگو را مشاهده کنید:

جمع بندی و دانلود فیلم سینمایی ناندور فودور و خدنگ سخنگو

در پایان و جمع بندی این مطلب باید بگوییم که این فیلم با توجه به داستان عالی و بازیگران خوبی که دارد می‌تواند تجربه جالبی را برای افرادی که به ژانر کمدی، معمایی و هیجان انگیز علاقه دارند، رقم بزند. شما عزیزان می‌توانید از طریق کانال تلگرامی زیر به دانلود فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو اقدام کنید.

دانلود فیلم Nandor Fodor and the Talking Mongoose 2023

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم ناندور فودور و خدنگ سخنگو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *