دانلود قسمت 1 تا 8 فصل 4 سریال کمدی آموزش جنسی (S.e.x Education) + زمان پخش

لینک دانلود قسمت 1 تا 8 فصل 4 سریال آموزش جنسی (Sex Education) با زیرنویس فارسی از کانال تلگرامی فیگار در انتهای نوشتار پیوست شده است.

سریال هیجان‌انگیز و آموزنده آموزش جنسی فصل سوم خود را در ماه سپتامبر منتشر کرد و در رتبه اول جدول نتفلیکس قرار گرفت، این فصل هر آنچه را که می‌خواستیم حتی بیشتر به ما داد، عمیق‌تر در داستان‌های احساسی پیچیده‌ای که نویسنده لوری نون خلق کرد تا پیچیدگی‌های زندگی واقعی روابط انسانی را منعکس کند.

دانلود قسمت 1 تا 8 فصل 4 سریال آموزش جنسی

این سریال یک برداشت کمدی در مورد دردها و چالش های رو به رشدی است که همه ما با آن روبرو هستیم، اما با توجه ویژه به چیزهایی که مردم برای صحبت کردن در مورد آنها مشکل دارند. این سریال با پرداختن به مسائلی از نارضایتی جنسیتی و والدین معتاد به مواد گرفته تا چهره‌های زشت «O» و صحبت‌های به ظاهر مبتذل، باعث می‌شود مخاطبان طیفی از احساسات را تجربه کنند و آموزش می‌دهد که مهم‌تر از همه چیز – ارتباط جنسی است.

قسمت 8 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 7 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 6 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 5 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 4 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 3 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 2 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 1 فصل 4 آموزش جنسی

در حالی که تمرکز اصلی سریال یک کمدی پرخاشگر است که حول محور اوتیس میلبرن، پسر نوجوان درمانگر جنسی ژان میلبرن، و تلاش‌های او برای مثبت‌تر کردن و کاملاً آموزنده‌تر کردن آموزش جنسی در مدرسه‌اش است، داستان‌های شخصیت‌ها معنادار هستند و واقعیتی تلخ یا شیرین را به نمایش می‌گذارند. ترس ها و اضطراب‌های زندگی نوجوانان و بزرگسالان را.

در فصل آخر، ژان دختری به نام جوی به دنیا می آورد که نتایج DNA او هنوز در هواست. ظاهر شوکه شده ژان در حالی که پاکت نامه را باز می‌کند، احتمالاً می‌تواند نشان دهنده شروع یک زندگی خانوادگی پیچیده تر باشد که به تازگی شروع به دور هم جمع شدن پس از شروعی دشوار کرده اند. یک چیز مسلم است، ما باید بفهمیم که پدر واقعی در فصل آینده کیست.

به نظر می رسد که Aimee ممکن است بخش بزرگ تری از سریال در فصل 4 داشته باشد. زیرا شخصیت او در حالی که از تجاوز جنسی در فصل 2 نجات می‌یابد، به سفری برای کشف خود می‌رود. در فصل 3، Aimee در مورد اینکه چه می‌خواهد صحبت می‌کند. به آنچه که به آن اعتقاد دارد پایبند باشد، قوی تر شود و یاد بگیرد که خارج از روابطش چه کسی است. فصل 4 احتمالاً سفر او را برای تبدیل شدن به یک زن جوان قوی و صریح که قرار است باشد به ما نشان خواهد داد.

قسمت 8 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 7 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 6 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 5 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 4 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 3 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 2 فصل 4 آموزش جنسی, قسمت 1 فصل 4 آموزش جنسی

دانلود قسمت 1 تا 8 فصل 4 سریال آموزش جنسی کیفیت‌های مختلف

برای دانلود فصل 4 سریال آموزش جنسی با زیرنویس فارسی فیلتر شکن خود را روشن کنید:

دانلود فصل 4 سریال آموزش جنسی با زیرنویس فارسی (قسمت 1 تا 8)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *