معرفی سریال ترکی اسارت Esaret ؛ داستان، بیوگرافی و نقد سریال

سریال ترکی اسارت Esaret یکی از جذاب ترین سریال های شبکه Kanal7 است. در ادامه با معرفی سریال ترکی اسارت با فیگار همراه باشید…

“Esaret” یک سریال جذاب و دیدنی که توسط شرکت “Karamel Yapım” تولید شده است. بازیگران اصلی این سریال شامل “Cenk Torun” و “Mahassine Merabet” هستند. سریال “Esaret” یک سریال روزانه است که در شبکه 7 پخش می‌شود. پس از تصمیم گیری شرکت “Karamel Yapım” برای پایان دادن به سریال yemin، سریال اسارت به جای آن در برنامه‌های شبکه قرار گرفت. کارگردان سریال اسارت “Ayhan Özen” است.

ژانر سریال ترکی اسارت: درام و عاشقانه 

زمان پخش سریال ترکی اسارت: دوشنبه تا جمعه ساعت 19:30 به وقت ایران

داستان سریال ترکی اسارت

معرفی سریال ترکی اسارت
ژانر سریال ترکی اسارت

خلاصه داستان سریال ترکی اسارت

داستان سریال ترکی Esaret درباره‌ی مردی به نام اورهون که فردی سرد و مغرور است. او از کودکی پدر خود را هرگز ندیده و مادرش زنی عجیب و سردیست که به ندرت علاقه‌ای به فرزندانش نشان می‌دهد. خواهر دوقلوی اورهون به نام نیهان، تصمیم می‌گیرد به عنوان یک پزشک به آفریقا برود و در آنجا به کارهای خیرخواهانه بپردازد. اما متأسفانه، او با یک گروه محلی درگیر می‌شود که به طرز وحشیانه‌ای او را مسموم می‌کنند و به قتل می‌رسانند.

اورهون، در تلاش برای پیدا کردن خواهرش، با هیرا آشنا می‌شود. هیرا یک زن جوان است که به عنوان یک برده توسط قاچاقچیان انسان به استانبول آورده شده است. اورهون به تدریج متوجه می‌شود که واقعیت این است که هیرا خودش عامل قتل خواهرش بوده است و حالا او تصمیم می‌گیرد هیرا را به استانبول بیاورد و ازدواج کند تا به انتقام برسد.

اما در طول داستان، سوالاتی بر سر ذهن اورهون پیچیده می‌شود. آیا هیرا واقعاً قاتل خواهرش بوده است؟ اورهون باید تصمیماتی دشوار را در مورد انتقام و عدالت بگیرد.

این سریال از تاریخ 21 نوامبر 2022 بر روی آنتن شبکه Kanal 7 ترکیه رفت. یک فصل از این اثر بر روی آنتن رفته و تعداد قسمت های سریال ترکی اسارت تا کنون 154 قسمت است. مدت زمان هر قسمت نیز نزدیک به یک ساعت است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی اسارت

معرفی سریال ترکی اسارت
معرفی سریال ترکی اسارت

در بازیگران اصلی سریال “Esaret”، مهسین مرابت و جنک تورون به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند. علاوه بر آن، علی یاغیز دورموش، هیلال آنای، ملاحت عباسوا، مصطفی شیمشک، زکی اوجاک، اسرا دمیرجی، پروین مرت، یاغمور چلیک، یارن ییلدیریم، کرم تانیک، جرنسو گولناز چلیک، بولنت ارگون، باشاک دورماز، اونجیل آکتاریجی، گوزده اردم و سینم کاراچوبان نیز در این سریال حضور دارند.

مهسین مرابت در نقش هیرا دمیرهانلی در سریال اسارت

معرفی سریال ترکی اسارت
نقد سریال Esaret

مهسین مرابت، بازیگری است که در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۹۹ به دنیا آمده و به خاطر نقشی که در سریال “اسارت” (Esaret) در سال ۲۰۲۲ ایفا کرده است، شناخته می‌شود. او اصالتاً اهل کشور مراکش است.

مهسین در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک خبرنگار اصلی در کشور خود فعالیت می‌کرد. اما از سال ۲۰۱۹ به ترکیه مهاجرت کرده و در آنجا زندگی می کند. زبان مادری او عربی و فرانسوی است و همچنین توانایی صحبت در ۴ زبان را دارد. او همچنین ترکی و انگلیسی را نیز می‌تواند به خوبی برقرار کند.

اگرچه فقط ۳ سال است که در ترکیه زندگی می‌کند، اما بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات خود به او پیشنهاد می دهند. مهسین فارغ‌التحصیل رشته رسانه و ارتباطات از دانشگاه محمد پنجم است. او پس از آمدن به استانبول، در دانشگاه نیشانتاشی، علوم سیاسی و روابط بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد خود را آغاز کرد.

جنک تورون در نقش اورهان دمیرهانلی در سریال اسارت

معرفی سریال ترکی اسارت
معرفی سریال ترکی اسارت

جنک تورون، بازیگر ترکیه‌ای است که در سال ۱۹۷۴ در آنکارا به دنیا آمده است. وی با حضور در کلیپ موسیقی “Delikanlım”، شروع به بازیگری کرد و سپس در چندین سریال تلویزیون هنرنمایی کرد. نقش او در سریال “Çılgın Bediş” به نام اکتای بود و او در دهه ۹۰ به یکی از بازیگران معروف شد. پس از پایان “Çılgın Bediş”، برای مدتی از صحنه‌های تلویزیونی دور بود و تنها به عنوان بازیگر مهمان در چند سریال و فیلم حضور داشت. در حال حاضر، در سریال “Esaret”، جنک تورون نقش اُرهان دمیرهانلی را ایفا می‌کند. وی متاهل است و یک پسر به نام شان دارد.

بررسی سریال ترکی اسارت

معرفی سریال ترکی اسارت
خلاصه داستان سریال ترکی اسارت

نقد سریال Esaret

این سریال به عنوان‌ یک مجموعه تلویزیونی درام که روزانه پخش می‌شود، ببیندگان زیادی دارد. اما این سریال دارای نقاط ضعف هایی است. در سریال اسارت شخصیت‌ها ثبات چندانی ندارند و هر لحظه یک عکس‌العمل غیرمنتظره از آنها می‌بینیم‌. منطق گاهی در سریال حرف آخر را می‌زند. همچنین در قسمت‌های اول کاملا روند خشونت بسیار زیاد است که سنگینی فضا شما را آزار می‌دهد و مانند اکثر سریال های ترکی با کلیشه روبه‌رو هستیم. جدا از همه اینها، اختلاف سنی 25 ساله دو بازیگر نقش اصلی آزاردهنده به نظر می‌رسد.

با این حال این سریال با داستان جذاب خود و هنرنمایی بازیگران دارای طرفداران زیادی است. همچنین دکور و صحنه های با کیفیت این سریال باعث جذب بیشتر مخاطبان می شود.

نمرات سریال ترکی اسارت با توجه به کیفیت و داستان سریال در Imdb که رسانه ای معتبر است، 6.5 از 10 اعلام شده است.

جمع بندی

معرفی سریال ترکی اسارت
معرفی سریال ترکی اسارت

با معرفی و بررسی سریال ترکی اسارت با شما همراه بودیم. برای بررسی بیشتر جزئیات این سریال جذاب می‌توانید با دانلود سریال Esaret به تماشای این سریال جذاب ترکی بنشینید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی سریال ترکی اسارت  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *