تریلر رسمی انیمه Haikyu the Movie: The Dumpster Battle منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Haikyu the Movie: The Dumpster Battle، یکی از انیمه‌های سینمایی مهم 2024 است. چندی پیش تریلر رسمی انیمه Haikyu the Movie منتشر شد.

Susumu Mitsunaka چندی پیش، تریلر انیمه سینمایی Haikyu the Movie را به انتشار رساند. اولین فیلم از این دو فیلم، توسط Susumu Mitsunaka کارگردانی خواهد شد که در انیمیشن تلویزیونی نیز وظیفه کارگردانی را بر عهده داشت.

تریلر رسمی انیمه Haikyu the Movie

انیمه سریالی این داستان، در سال 2014 عرضه شد و یک سری دنباله در پاییز 2015 دریافت کرد. فصل سوم، هایکیو، در 10 قسمت، از ماه اکتبر تا دسامبر 2016 پخش شد. هارویچی فورودیت به عنوان خالق مانگای اصلی بود که در سال 2011 راه اندازی شد و در ژوئیه 2020 به پایان رسید. حالا در تریلر Haikyu The Dumpster Battle تأیید شد که این انیمه سریالی، با یک فیلم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2024

معرفی برترین سریال‌ های خارجی 2023

Susumu Mitsunaka، کارگردان اصلی مجموعه، فیلمنامه The Dumpster Battle را بر خواهد نوشت. تاکاهیرو کیشیدا طراحی شخصیت‌ها را بر عهده دارد. تاکاهیرو چیبا نیز به عنوان کارگردان اصلی انیمیشن شناخته می‌شود.

خلاصه داستان Haikyu the Movie: The Dumpster Battle

تریلر رسمی انیمه Haikyu the Movie

انیمه سینمایی The Dumpster Battle که 294 امین فصل مانگا است، درگیری مورد انتظار بین تیم‌های کاراسونو و نکوما را پوشش می‌دهد. این فیلم، دنباله مستقیم فصل چهارم خواهند بود.

تاریخ اکران Haikyu the Movie

تریلر رسمی انیمه Haikyu the Movie

فیلم Haikyu the Movie: The Dumpster Battle چندی پیش در یک تریلر، رسماً اعلام کرد که این فیلم، در سال 2024 منتشر خواهد شد. تاریخ اکران این انیمه، برای 16 فوریه 2024 (27 بهمن 1402) در ژاپن تعیین شده است.

تریلر انیمه سینمایی Haikyu the Movie

این انیمه سینمایی، به عنوان ادامه‌ای بر فصل چهارم انیمه Haikyu طراحی شده است. کارگردانی این انیمه سینمایی، توسط سوسومو میتسوناکا، کارگردان انیمه اصلی و همچنین از انیماتورهای فیلم‌های “Weathering with You” و “The Boy and the Heron”، برعهده گرفته شده است.

کلام آخر

تریلر رسمی انیمه Haikyu the Movie

این انیمه سینمایی، به عنوان داستان بعدی و نهایی، مجموعه انیمه‌های هایکیو شناخته می‌شود. سازندگان هایکیو، اعلام کرده‌اند که اولین مورد از این دو فیلم بلند جدید، The Movie: Decisive Battle Garbage Dump نام دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی انیمه Haikyu the Movie چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *