تریلر Brawn: The Impossible Formula 1 Story با میزبانی کیانو ریوز منتشر شد

به تازگی نخستین تریلر Brawn: The Impossible Formula 1 Story با میزبانی کیانو ریوز در رسانه‌های مجازی منتشر شده که واکنش طرفدارانش را به دنبال داشت.

دیزنی+ اولین تریلر رسمی سریال مستند “بران: داستان ناممکن فرمول ۱” (Brawn: The Impossible Formula 1 Story) با میزبانی “کیانو ریوز” را منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نخستین تریلر Brawn: The Impossible Formula 1 Story با میزبانی کیانو ریوز

سریال مستند “بران: داستان ناممکن فرمول ۱” (Brawn: The Impossible Formula 1 Story)  شامل چهار قسمت می‌شود. این مستند بر روی راس براون که در سال ۲۰۰۹ تیم هوندا را خریداری کرده تمرکز دارد و داستان تغییر نامش به براون جی‌پی و کسب دو قهرمانی بی‌سابقه را روایت می‌کند. میزبانی این مستند توسط کیانو ریوز انجام می‌شود و وی با لوکا دی مونتزمولو، مدیر سابق فراری و رانندگان بریتانیایی جنسون باتن، برزیلی روبنز باریکلو و خود براون مصاحبه خواهد کرد.

کیانو ریوز در مسابقات “گران پری بریتانیا” در سال گذشته در سیلورستون اظهار کرده بود:

“می‌خواهیم داستان شگفت‌انگیز و ستودنی [براون جی‌پی] را بازگو کنیم. یکی از دوستانم این داستان را برایم نقل کرد و من به شدت تحت تأثیرش قرار گرفتم. او در واقع سابقه همکاری در تبلیغات با براون را دارد و یک کارگردان و تهیه‌کننده است، بنابراین فکر کردیم که این داستان را بازگو کنیم.”

وی اضافه کرد:

“در آن زمان اتفاقات زیادی در فرمول یک در جریان بود. دنیای فرمول یک فوق‌العاده بود. یعنی همیشه بوده، اما در آن سال با براون جی‌پی به نظر من اتفاق ویژه‌ای افتاد.”

مستند “بران: داستان ناممکن فرمول ۱” در تاریخ ۱۵ نوامبر از پلتفرم دیزنی+ پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Brawn: The Impossible Formula 1 Story چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *