اچ‌بی‌او رسما از آغاز فیلمبرداری فصل دوم The Last Of Us خبر داد

بامداد امروز، شبکه «HBO»، در طی یک بیانیه، به صورت رسمی از آغاز فیلمبرداری فصل دوم The Last Of Us در بهار سال 2024 خبر داد.

مدیر عامل بخش اجرایی شبکه «HBO»، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که فیلمبردرای فصل 2 سریال The Last Of Us ، از اوایل سال 2024 شروع خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آغاز فیلمبرداری فصل دوم The Last Of Us

مدیر عامل شبکه، «کیسی بلویز»، به خاطر اعتصاب اتحادیه نویسندگان (WGA) و بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) اعلام کرد که تولید این پروژه به تأخیر افتاده است و بنابراین فصل دوم آخرین بازمانده از ما در بهترین حالت در اوایل سال 2025 پخش خواهد شد.

فصل دوم The Last Of Us
فصل دوم The Last Of Us

فصل اول آخرین بازمانده از ما، در ژانویه 2023 توسط شبکه «HBO» پخش شد. این سریال بر اساس بازی ویدئویی محبوبی با همین نام ساخته شده، داستان مردی به نام جوئل (با بازی پدرو پاسکال) را روایت می‌کند که ماموریت دارد دختری به نام الی (با بازی بلا رمزی) را در آخرالزمان زامبی‌ها، به صورت قاچاقی به محلی برای درست کردن واکسن، منتقل کند.

تولید فصل 2 آخرین بازمانده از ما ، پیش از پخش قسمت پایانی فصل اول تأیید شد و «نیل دراکمن»، خالق سریال و «کریگ میزین»، نویسنده سریال، اعلام کرده بودند که اقتباس از قسمت دوم بازی ویدئویی، بیش از یک فصل زمان نیاز خواهد داشت.

«نیل دراکمن»، در یک مصاحبه با مجله «اینترتینمنت ویکلی» گفت:

«طرح کلی تمام قسمت‌های فصل دوم شکل گرفته است و ما هنگامی که اعتصاب به پایان برسد، آماده شروع به تولید هستیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل دوم The Last Of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *