مایکل مان فیلم کره‌ای Veteran را بازسازی می‌کند

مایکل مان فیلم کره‌ای Veteran را بازسازی خواهد کرد. این پروژه در مراحل اولیه پیشرفت قرار دارد و مان با کمپانی سی‌جی ای‌ان‌ام کره درحال مذاکره است.

مایکل مان یکی از برترین کارگردان‌های دنیاست که تصمیم دارد نمونه آمریکایی فیلم “Veteran” را بسازد. البته هنوز مشخص نیست که مان قصد کارگردانی این فیلم را دارد یا فقط به عنوان تهیه‌کننده در آن حضور خواهد داشت. این کارگردان 80 ساله قبلاً اعلام کرده بود که “مخمصه 2” را بر اساس رمان خودش در استودیوی برادران وارنر خواهد ساخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مایکل مان فیلم کره‌ای Veteran

“کهنه‌سرباز” که شباهت‌هایی به “مخمصه” دارد داستان پلیس سرسختی را روایت می‌کند که با جنایتکاران به شکل خاص خود برخورد می‌کند.  اما در این فیلم ضد قهرمان آن، یک جنایتکار حرفه‌ای نیست بلکه یک فرد ثروتمند است که از موقعیت‌های اجتماعی خود سوء استفاده می‌کند. مان در حال حاضر بر روی “مخمصه 2” تمرکز دارد و اخیراً اعلام کرده است که این فیلم کارگردانی بعدی او خواهد بود. این پروژه که برای شرکت برادران وارنر ساخته می‌شود، دنباله فیلم نوآر “مخصمه” سال 1995 است.

مایکل مان فیلم کره‌ای Veteran
فیلم کره‌ای Veteran

بازسازی فیلم Veteran

ریو سونگ وان، فیلم Veteran را به سمتی هدایت کرد که لحنی کمدی و دلنشین داشته باشد. این فیلم اولین بار در بخش جنبی جشنواره تورنتو 2015 دیده شد و جشنواره ژانر سیتگز در اسپانیا آن را به عنوان بهترین فیلم انتخاب کرد. در باکس آفیس کره جنوبی نیز این فیلم بیش از 85 میلیون دلار فروخت که تقریبا معادل 400 میلیون دلار در گیشه‌های آمریکای شمالی است. در گزارش “ورایتی” آمده است که اگرچه مان سابقه فیلمسازی در آسیا و بازیگران آسیایی را مشخصاً در “بلک‌هت” (Blackhat) دارد اما سازندگان داستان بازسازی را از کره به ایالات متحده می‌برند.

جدیدترین فیلم مان “فراری” است که با بازی آدام درایور در نقش غول‌ افسانه‌ای رانندگی در جشنواره فیلم ونیز امسال به نمایش درآمد و قرار است از 25 دسامبر در آمریکا روی پرده‌ها برود. حضور “فراری” در رقابت اسکار می‌تواند بر برنامه‌های بعدی مان تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی فیلم کره‌ای Veteran چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *