پخش سریال The Penguin با تاخیر مواجه شد

طبق گزارش رسمی که از سمت مدیر اجرایی شبکه «HBO» منتشر شده، پخش سریال The Penguin ، با یک تأخیر کوچک در تابستان سال 2024 خواهد بود.

«کیسی بلویز»، در طی یک بیانیه اعلام کرد که تاریخ اکران سریال پنگوئن ، با هنرنمایی «کالین فارل» به تعویق افتاده است. این سریال، قرار بود در بهار 2024 منتشر شود؛ اما به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان و انجمن بازیگران آمریکا، زمان شروع نمایش اولیه این سریال عقب افتاده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تأخیر سریال The Penguin

«مگان اوکیف»، منتقد دنیای سینمایی نیز در گزارشی تکمیلی اعلام کرد که اسپین آف فیلم بتمن ممکن است تا پاییز 2024 منتشر نشود. سریال موردانتظار پنگوئن که در دنیای سینمایی بتمن 2022 رخ می‌دهد، تمرکز خود را بر روی گذشته شخصیت «آسوالد کابلپات» می‌گذارد و به جای تصویرسازی او به عنوان یک شرور، نحوه رسیدن او به یکی از دشمنان خونین بتمن را نشان می‌دهد.

سریال The Penguin
سریال The Penguin

پنگوئن، یک مینی سریال آمریکایی است «لورن لیفرانک» آن را کارگردانی کرده و پخش آن توسط سرویس استریم «Max» صورت خواهد گرفت. این سریال بر اساس شخصیت «پنگوئن»، از سری کتاب‌های کامیک دی سی است و به بررسی قدرت‌ها و صعود پنگوئن در جهان جنایتی شهر گاتهام می‌پردازد.

این سریال توسط شرکت‌های «6th & Idaho، DC Studios» و «Dylan Clark Productions» به همکاری با «Warner Bros. TV» تولید شده و «لورن لیفرانک» به عنوان مجری برنامه در آن فعالیت می‌کند. در این سریال، بازیگرانی همچون «کالین فارل»، «کلانکی براون»، «کریستین میلوتی»، «مایکل زگن»، «مایکل کلی» و «جیمز مدیو» حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: ComingSoon

نظر شما درباره‌ی سریال The Penguin چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *