تریلر فیلم Cult Killer منتشر شد

استودیوی فیلمسازی بریتانیایی «Yale Entertainment»، با انتشار تریلر فیلم Cult Killer از فیلم جدید خودش با هنرنمایی «آنتونیو باندراس» رونمایی کرد.

Cult Killer، یک فیلم جنایی، اکشن و هیجانی است که در آن یک پی‌آی (با هنرنمایی آنتونیو باندراس) و شریک زندگی‌اش (با هنرنمایی آلیس ایو)، وارد شبکه‌ای از توطئه می‌شوند. آن‌ها پس از اینکه در مقابل راز تاریک خود قرار می‌گیرند، شروع به ردیابی قاتلان زنجیره‌ای می‌کنند و داستان جذابی را رقم می‌زنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Cult Killer منتشر شد

استودیوی بریتانیایی «Yale Entertainment»، با انتشار تریلر Cult Killer مشخص کرد این فیلم جذاب و اکشن، در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) اکران خواهد شد. در این فیلم، بازیگرانی همچون «آلیس ایو»، «شلی هنیگ»، «پل رید» و «آنتونیو باندراس» هنرنمایی خواهند کرد. این فیلم را «جان کییز» کارگردانی «چارلز برنلی» نویسندگی کرده است.

فیلم سینمایی Cult Killer، با درجه‌سنی بزرگسال رده‌بندی شده و به ما نوید یک فیلم اکشن و سراسر جنون را می‌دهد. عنوان اصلی فیلم، ابتدا The Last Girl بود؛ اما پس از اینکه حق پخش آن توسط استودیوی «Yale Entertainment» خریداری شد، به Cult Killer تغییر نام داد. این فیلم، توسط «جردن ییل لوین»، «جردن بکرمن»، «مایکل جی. روتشتاین»، «ریچارد بولگر»، «کانور بری» و «ریچارد کلاباگ» تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری آنتونیو باندراس چیست؟ آیا فیلم جدید او می‌تواند موفقیت بزرگی کسب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *