تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم Thunderbolts مشخص شد

«وایت راسل» (Wyatt Russell) روز گذشته در مصاحبه‌ای با نشریه «هالیوود ریپورتر» اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم Thunderbolts در بهار سال 2024 خواهد شد.

یکی از آثار برجسته و مورد انتظار مارول، فیلم تاندربولتز (Thunderbolts) است که در آینده‌ای نزدیک در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم شامل اعضای گروه تاندربولتز، یعنی افرادی مانند «یلنا بلووا»، «باکی بارنز» (ملقب به وینتر سولجر)، «جان واکر» و «ژنرال تاندربولت راس» (با بازی هریسون فورد) است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ فیلمبرداری فیلم Thunderbolts مشخص شد

«وایت راسل» که در پایان فیلم Falcon and the Winter Soldier به عنوان شخصیت «جان واکر» نقش‌آفرینی کرد و به مامور آمریکا (U.S. Agent) تبدیل شد، در حال حاضر از موفقیت سریال Monarch: Legacy of Monsters خود بسیار خوشحال است. او، در گفت‌و‌گویی با هالیوود ریپورتر، او به شخصیت خود در دنیای مارول اشاره کرده و گفته است:

کاراکتر جان، کار زیادی دارد و می‌توان با آن کارهای بسیار بیشتری انجام داد.

«وایت راسل» با تعریف از تیم بازیگران برجسته تاندربولتز افزود:

بسیار خوش‌شانس هستم که با بازیگران با استعدادی کار می‌کنم. فیلمبرداری در ماه مارس یا آوریل، یعنی بهار 2024، آغاز خواهد شد.

فیلم Thunderbolts

فیلمنامه‌ی این عنوان که پنجمین فیلم فاز 5 دنیای سینمایی مارول (MCU) به شمار می‌رود، توسط «اریک پیرسون» و «کورت بوزیک» به رشته‌ی تحریر در آمده و توسط «جیک شرایر» کارگردانی خواهد شد. البته هنوز طرح داستان این فیلم به صورت رسمی منتشر نشده است. فیلم سینمایی Thunderbolts قرار است در تاریخ 25 جولای 2025 (3 مرداد 1404) در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Thunderbolts چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *