تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم Five Nights at Freddy’s 2 مشخص شد

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد شرکت که «بلوم‌هاوس» و کمپانی «یونیورسال»، برای تولید فیلم Five Nights at Freddy’s 2 ، آماده هستند.

بر اساس گزارش‌های جدید، آغاز فیلم‌برداری قسمت دوم Five Nights at Freddy’s در بهار سال 2024 برنامه‌ریزی شده تا در هالووین سال آینده (2024) منتشر شود. فیلم پنج شب با فردی ، پس از اکران در هالووین سال 2023، به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های شرکت «بلوم‌هاوس» تبدیل شد و نوید یک دنباله را به هواداران این بازی ویدئویی را داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم Five Nights at Freddy’s 2 مشخص شد

از روز اکران اولیه فیلم پنج شب در کنار فردی در شبکه «پیکاک»، این فیلم موفق شد با بودجه 25 میلیون دلاری، بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروش کسب کند. این فیلم، داستان یک نگهبان ناراضی را در پیتزافروشی به نام Freddy Fazbear’s Pizza روایت می‌کند. در شب اول کار، او متوجه می‌شود که به راحتی نمی‌تواند از این پیتزافروشی، جان سالم به در ببرد.

فیلم Five Nights at Freddy’s 2

کارگردانی فیلم Five Nights at Freddy’s توسط «تمی سکان»، با همکاری «ست کودبک» و «اسکات کاتون»، خالق بازی‌های مجموعه، تدوین شده است. بازیگرانی همچون «جاش هاچرسون»، «متیو لیلارد»، «پایپر روبیو»، «الیزابت لایل»، «مری استوارت مسترسون»، «لوکاس گرانت»، «کت کانر استرلینگ» و «جسیکا بلکمور» در این فیلم حضور دارند. «جیسون بلوم» و «اسکات کاتون» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Five Nights at Freddy’s و ساخت دنباله برای این فیلم چیست؟ آیا فیلم اول این فرانچایز جذاب را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *