تریلر فیلم سینمایی ضد منتشر شد + تاریخ اکران

تریلر فیلم سینمایی ضد با کارگردانی «امیرعباس ربیعی» و تهیه‌کنندگی م«حمدرضا شفیعی» منتشر شد. این فیلم توجه بسیاری از مخاطبان سینما را به خودش جلب کرده است.

فیلم سینمایی ضد که یک ماه از آغاز اکران آن گذشته، محصول سازمان سینمایی سوره به کارگردانی «امیرعباس ربیعی» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا شفیعی» بوده که موفق به جلب توجه 45 هزار نفر از تماشاگران شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم سینمایی ضد

تریلر فیلم ضد نشان داد که این فیلم داستانی از زندگی آدم‌هایی را روایت می‌کند که در مسیری بی‌بازگشت، بین عشق و عقیده گیر کرده‌اند. در خلاصه داستان آمده است که هر کسی می‌تواند ضد باشد. این ضد باعث حذف یک نفر یا یک ملت خواهد شد.

بازیگران اصلی این فیلم، «مهدی نصرتی»، «لیلا زارع»، «لیندا کیانی»، «نادر سلیمانی»، «مجید پتکی»، «روزبه رئوفی»، «عماد درویشی»، «مهشید جوادی»، «شیرین آقاکاشی» و «امین خانی» هستند.

فیلم ضد برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد که در نهایت دو سیمرغ برنده برای بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه دریافت کرد. این اثر توسط موسسه فرهنگی هنری وصف صبا تولید و توزیع آن توسط موسسه بهمن سبز انجام می‌شود.

یلم ضد خودش را در اولین گام نشان داده که «نادر سلیمانی» را در جشنواره فیلم فجر 38 برنده نقش مکمل مرد و «محمدرضا شجاعی» را بهترین طراح صحنه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی ضد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *