بازیگران فیلم تمساح خونی معرفی شدند

فیلم تمساح خونی به کارگردانی «جواد عزتی» که در حال حاضر در مراحل فنی تولید خود به سر می‌برد، با انتشار نخستین عکس، به جشنواره فیلم فجر معرفی شد.

این پروژه سینمایی که توسط «کامران حجازی» تهیه‌کنندگی می‌شود، با حضور بازیگران برجسته همچون «جواد عزتی»، «عباس جمشیدی‌فر»، «سعید آقاخانی»، «الناز حبیبی»، «بهزاد خلج» و «شبنم قربانی» به تصویر کشیده می‌شود. علاوه بر این بازیگران اعضای اصلی تیم بازیگری نیز در آینده معرفی خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران فیلم تمساح خونی معرفی شدند

در حالی که به سرعت به جشنواره فیلم فجر نزدیک می‌شویم، رونمایی از اولین عکس «سعید آقاخانی» در فیلم سینمایی تمساح خونی ، انتظارات مخاطبان سینما را به اوج خودش رساند. این تصویر نشان‌دهنده شخصیت و حضور برجسته این بازیگر در طول داستان اصلی فیلم است. این فیلم سینمایی که در حال حاضر در مراحل فنی خود برای شرکت در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فجر قرار دارد، در بخش خصوصی تولید می‌شود.

فیلم تمساح خونی

داستان فیلم جدید جواد عزتی هنوز به صورت رسمی و دقیق منتشر نشده و انتظار داریم که تا چند روز آینده اطلاعات کلی این فیلم به انتشار برسند. «جواد عزتی» یکی از کارگردانان تازه وارد صنعت سینما است که امسال با اولین فیلم خود بکه تمساح خونی نام دارد، در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا خواهد کرد.

او علاوه بر کارگردانی، نقش اصلی فیلم را نیز بازی کرده است. تمساح خونی یکی از فیلم‌های جذاب و بحث‌برانگیز است که بسیاری از مخاطبان سینمای ایران منتظر آن هستند تا ببینند که «جواد عزتی» در زمینه کارگردانی چگونه عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «جواد عزتی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *