فیلم شهرک از فیلم نت اکران خواهد شد

فیلم شهرک به کارگردانی «علی حضرتی» و تهیه‌کنندگی «علی سرتیپی»، از تاریخ 26 دی ماه سال 1402، در پلتفرم فیلم نت به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

به گزارش فیگار به نقل سینماپرس؛ این فیلم ساعت 8 شب سه‌شنبه 26 دی ماه 1402 در بخش سینما آنلاین پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد. برای تماشای فیلم سینمایی شهرک در این پلتفرم، بلیتی با قیمت 60 هزار تومان در دسترس قرار خواهد گرفت و تماشاگران نیازی به اشتراک پلتفرم ندارند. مخاطبان پلتفرم فیلم‌نت، با خرید بلیت می‌توانند فیلم‌های بخش سینما آنلاین را تماشا کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم شهرک از فیلم نت اکران خواهد شد

در فیلم جدید شهرک ، بازیگرانی همچون «ساعد سهیلی»، «کاظم سیاحی»، «مهتاب ثروتی»، «همایون ارشادی»، «رویا جاویدنیا»، «شاهرخ فروتنیان»، «مرتضی ضرابی» و «ساقی حاجی‌پور» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم شهرک
ساعد سهیلی فیلم شهرک

شهرک، یک فیلم عاشقانه، رازآلود و معمایی است که داستان «نوید فلاحتی»، یک جوان علاقه‌مند به بازیگری را روایت می‌کند. او در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود که بازیگر شدن است، باید شرایط و تمرین‌های روحی روانی گروه بازیگران در یک شهرک منزوی را قبول کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران فیلم‌های سینمایی در پلتفرم‌های آنلاین چیست؟ آیا این نوع فروش فیلم، می‌تواند برای فیلم‌های سینمایی موفق باشد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *