تیزر فیلم Cuckoo منتشر شد

تیزر فیلم Cuckoo که یک اثر ترسناک و وحشتناک است، چندی پیش منتشر شد. «دن استیونز» و «جسیکا هنویک» در این فیلم همبازی هستند.

«هانتر شفر»، ستاره سریال Euphoria، به زودی در فیلم ترسناک Cuckoo بازی خواهد کرد. پس از کامل شدن فیلمبرداری در سال 2022، فیلم مورد انتظار و پرشور سرانجام تریلر اول خود را منتشر کرده است. این فیلم در مورد یک دختر نوجوان بوده که با پدرش بدون هیچ مشکلی زندگی می‎ک‌ند؛ اما زندگی آن به طرز وحشتناکی پیچیده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر فیلم Cuckoo به انتشار درآمد

داستان فیلم کوکو ، درباره یک دختر 17 ساله به نام «گرچن» است که از خانه‌ی فعلی‌اش در آمریکا نقل مکان می‌کند تا با پدرش در یک استراحتگاه در کوه‌های آلپ آلمان زندگی کند. هنگامی که او به مقصد می‌رسد، با آقای «کونیگ»، رئیس پدرش که به طرز عجیبی به آلما، خواهر گرچن که به او علاقه‌مند است، مواجه می‌شود. پس از گذشت چند روز، «گرچن» متوجه می‌شود که به مکانی عجیب و رمزآلود نقل مکان کرده است. در ادامه تریلر فیلم ترسناک Cuckoo را مشاهده خواهیم کرد.

تیزر Cuckoo به جای نشان دادن استراحتگاه در شکوه و آرامش آن در روز، تصمیم می‌گیرد که بلافاصله بینندگان را با خطراتی که در آن وجود دارد، آشنا کند و شخصیت «گرچن» را در حالی که راه می‌رود، نشان دهد. به نظر می‌رسد که او تا حدی برای مقابله با آن آماده است و در صورت لزوم، می‌تواند در برابر هر خطری از خودش دفاع کند. همچنین، اعلام شد که فیلم فاخته در تاریخ 3 مه 2024 (14 اردیبهشت 1403) در سینماها اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر فیلم Cuckoo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *