انیمیشن Zootopia 2 سال 2025 اکران خواهد شد

زوتوپیا یکی از معروف‌ترین انیمیشن‌های دیزنی است که طرفداران زیادی دارد و اخیرا اطلاعات جدیدی از انیمیشن Zootopia 2 منتشر شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

انیمیشن زوتوپیا 2 در تعطیلات روز شکرگزاری، در تاریخ 26 نوامبر 2025 (5 آذر 1404) در سینماها اکران می‌شود. اولین قسمت این انیمیشن در سال 2016 بیش از یک میلیارد دلار فروخت و اسکار بهترین فیلم انیمیشنی را دریافت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران انیمیشن Zootopia 2

به غیر از تایید ساخت Zootopia 2 و مشخص شدن تاریخ اکران آن، جزئیات دیگری در مورد دنباله این انیمیشن دیزنی که مدت‌ها در انتظار آن بودیم اعلام نشد. شخصیت‌های «جودی هاپس» و «نیک وایلد» احتمالاً باز خواهند گشت و «جینیفر گودوین» و «جیسون بیتمن» دوباره صداپیشگی این شخصیت‌های محبوب را بر عهده خواهند داشت.

انیمیشن Zootopia 2

شخصیت‌های فرعی فیلم اول از جمله رئیس بوگو (ادریس البا)، رئیس جنایت آقای بیگ (موریس لامارش) و فلش اسلاتمور (ریموند اس. پرسی) نیز ممکن است در قسمت دوم حضور داشته باشند.

قسمت اول Zootopia با فارغ التحصیلی «نیک» از آکادمی پلیس و تبدیل شدن به شریک «جودی» در اجرای قانون به پایان رسید. قسمت دوم احتمالا به دنبال همکاری «جودی» و «نیک» خواهد بود و نشان می‌دهد که آنها با هم برای حل پرونده‌های شهر زوتوپیا همکاری می‌کنند. داستان قسمت دوم می‌تواند بلافاصله پس از وقایع قسمت اول یا سال‌ها بعد، زمانی که آنها در حرفه خود تجربه بیشتری دارند، رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن زوتوپیا چیست؟ آیا قسمت اول آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *