تاریخ اکران فیلم The Mandalorian & Grogu مشخص شد

فیلم The Mandalorian & Grogu که در دنیای جنگ ستارگان جریان دارد، ساخته می‌شود و همچین تاریخ شروع فیلمبرداری و سال اکران این فیلم اعلام شد.

سریال The Mandalorian، یکی از محبوب‌ترین آثار در دنیای جنگ ستارگان است و به تازگی اعلام شد که یک قیلم به نام The Mandalorian & Grogu بر اساس آن ساخته می‌شود. «باب ایگر»، رئیس دیزنی، اخیرا طی تماسی با سهامداران اعلام کرد که فهرست جدیدی از فیلم‌های جنگ ستارگان که تعدادی از آن‌ها قبلاً معرفی شده‌اند، بعد از  The Mandalorian & Grogu اکران خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فیلم The Mandalorian & Grogu

فهرست فیلم‌های جدید جنگ ستارگان نشان می‌دهد که «لوکاس‌فیلم» چه زمانی فیلمبرداری اسپین‌آف این فیلم مورد انتظار را آغاز خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، «لوکاس‌فیلم» در تاریخ 17 ژوئن 2024 (28 خرداد 1403) فیلمبرداری این اثر را آغاز می‌کند. «جان فاورو» کارگردانی فیلم مندلورین و گروگو را عهده دارد که اولین فیلم جنگ ستارگان از زمان ظهور اسکای واکر در سال 2019 خواهد بود.

فیلم The Mandalorian & Grogu

اکران این فیلم برای سال 2026 برنامه‌ریزی شده و اولین فیلم جنگ ستارگان خواهد بود که جلوتر از فیلم‌های تایید شده قبلی اکران می‌شود. در این فیلم، «پدرو پاسکال» در نقش «دین جارین»، ماندالوریایی نامدار در کنار «گروگو»، فرزند «بنیاد» و فرزندخوانده‌اش که در قسمت آزمایشی سریال با او آشنا شد، دوباره به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین فصل چهارم این سریال در راه است و این فیلم ادامه داستان آن خواهد بود.

در آوریل 2023، بیانیه‌ای در جشن جنگ ستارگان نشان داد که «دیو فیلونی»، مدیر ارشد خلاقیت در «لوکاس فیلم»، فیلمی در رابطه با داستان The Mandalorian & Grogu می‌سازد. هدف فیلم جدید «دیو فیلونی» این است که خطوط داستانی دوران فعلی مجموعه‌های به هم پیوسته، از جمله The Mandalorian، Ahsoka، The Book of Boba Fett، و Skeleton Crew را با یکدیگر متحد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فرانچایز جنگ ستارگان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *