تریلر فیلم Night Shift منتشر شد

شرکت فیلمسازی «کوئیور دیستروشن» (Quiver Distribution)، از برنامه‌های انتشار یک فیلم هیجان‌انگیز، با انتشار تریلر فیلم Night Shift رونمایی کرد.

این اثر که اولین کارگردانی برادران «پل» و «بن چین» است، با هنرنمایی «فیبی تونکین» (بازیگر Boy Swallows Universe)، «لامورن موریس» (بازیگر سریال Fargo) و «مدیسون هو» (بازیگر The Brothers Sun) پیش می‌رود و قرار است در تاریخ 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) در سینماها و VOD اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Night Shift منتشر شد

تریلر فیلم شیفت شب داستان زنی جوان به نام «گوئن تیلور» را نشان داد که در اولین شیفت شب خود در یک هتل دورافتاده کار می‌کند و به مرور زمان، شک او آغاز می‌شود. او حس می‌کند که توسط یک شخصیت خطرناک از گذشته‌اش تعقیب می‌شود. با پیشروی شب، وقتی «گوئن» پی می‌برد که متل نیز ممکن است خالی از سکنه باشد.

برادران «چین»، پیش از این اثر، فیلمنامه فیلم Sweet Virginia را نوشته بودند و بخاطر نوشتن آن داستان، محبوبیت داشتند. این دو برادر، شب گذشته پس از انتشار تریلر Night Shift در مصاحبه‌ای با نشریه ددلاین اعلام کردند:

ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم که نخستین فیلم ما بلاخره در حال انتشار است. ما فرصت فوق‌العاده‌ای داشتیم که با چنین بازیگران و گروه با استعدادی کار کنیم و دیدن کار سخت آن‌ها، وجود این اثر روی پرده سینما، امکان‌پذیر نبود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Night Shift چه بود؟ آیا این فیلم می‌تواند فیلم ترسناک موفقی باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *