غیر رسمی: فیلم Hellboy: The Crooked Man پاییز امسال اکران خواهد شد

به تازگی خبری غیر رسمی مبنی بر اکران فیلم Hellboy: The Crooked Man به کارگردانی «برایان تیلور» در پاییز امسال منتشر شده است.

ریبوت جدید فرنچایز پسر جهنمی با عنوان Hellboy: The Crooked Man تحت کارگردانی «برایان تیلور»، در حالی که به‌عنوان یکی از مجموعه‌های ابرقهرمانی پرفراز و نشیب در تاریخ سینما شناخته می‌شود، قرار است منتشر شود. این فرنچایز در ابتدا با دو فیلم جذاب توسط «گیرمو دل تورو» بر روی صحنه رفت؛ اما بعد از اختلافات با کمپانی سازنده، ریبوتی با نقش آفرینی «دیوید هاربر» در سال 2019 تولید شد که شکستی فاجعه‌آمیز در گیشه داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Hellboy: The Crooked Man

فیلم جدید Hellboy: The Crooked Man توسط «برایان تیلور» کارگردانی شده و «جک کیسی» را در نقش «اننگ آن راما»، یک موجود دو رگه انسان اهریمنی به تصویر می‌کشد. اطلاعات دقیقی از داستان این ریبوت منتشر نشده است؛ اما «مایک میگنولا» خالق کمیک‌های پسر جهنمی به همراه «کریستوفر گولدن» نویسنده فیلمنامه، سرپرست نویسندگان این فیلم هستند.

فیلم Hellboy: The Crooked Man

داستان این اثر در دهه 1950 میلادی روایت می‌شود و به دنباله‌ای از ماجراهای جدید پسر جهنمی می‌پردازد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که قرار است Hellboy: The Crooked Man در پاییز امسال منتشر شود، اما هنوز واکنش رسمی از سازندگان آن در دسترس نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این ریبوت می‌تواند موجب احیای محبوبیت فرنچایز پسر جهنمی شود یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Hellboy: The Crooked Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *