تاریخ اکران فیلم Wolf Man عقب افتاد

به تازگی طبق گزارشات سایت‌های معتبر، گزارش شده که «یونیورسال پیکچرز» تاریخ اکران فیلم Wolf Man ساخته «بلومهاوس» را عقب انداخت.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، مرد گرگ‌نما یک بازسازی از هیولای جهانی کلاسیک معرفی می‌شود. کارگردانی فیلم مرد گرگنما بر عهده «لی وانل» است که فیلمنامه را با «کوربت تاک»، «لورن شوکر بلوم» و «ربکا آنجلو» نوشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Wolf Man عقب افتاد

این فیلم دوباره «ابوت» را با «جولیا گارنر» پیوند خواهد زد. از فیلم‌های پیشین «وانل» با «بلومهاوس» می‌توان به مرد نامرئی، ارتقا و موذیانه: فصل 3 اشاره کرد. مرد گرگ‌نما توسط بنیانگذار و مدیر عامل «بلوم هاوس»، «جیسون بلوم» تهیه می‌شود و «رایان گاسلینگ»، «کن کائو»، «بی سکویرا»، «مل ترنر» و «وانل» تهیه کننده اجرایی آن هستند. این پروژه به همکاری «موتل موویز» نیز ساخته خواهد بود.

تاریخ اکران فیلم Wolf Man

«یونیورسال پیکچرز» اکران گسترده خود از مرد گرگ‌نما، ساخته «بلومهاوس» را از 25 اکتبر 2024 (4 آبان 1403) به 17 ژانویه 2025 (28 دی 1403) تغییر داد. «یونیورسال» همچنین قرار است تاریخ کار دیگری از بلومهاوس، به نام زن در حیاط را که قبلاً برای 10 ژانویه 2025 (21 دی 1403) ساخته شده بود را تغییر دهد. جزییات داستان هنوز در دست نیست، اما دانیل ددوایلر نامزد بفتا در آن نقش‌آفرینی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی غقب افتادن تاریخ اکران فیلم Wolf Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *