تاریخ اکران فیلم Kinds Of Kindness مشخص شد

چندی پیش، نشریه «ددلاین» تاریخ اکران فیلم Kinds Of Kindness ، اثر جدید «یورگوس لانتیموس» را که بار دیگر با «اما استون» همکاری خواهد داشت را اعلام کرد.

«اما استون»، پس از برد اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول برای فیلم بیچارگان ، در فیلم انواع مهربانی ، که توسط یورگوس لانتیموس ، کارگردان یونانی، ساخته می‌شود به سینما باز خواهد گشت.

نشریه سرچ‌لایت پنجشنبه این هفته اعلام کرده که Kinds Of Kindness در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) در سالن‌های سینما به نمایش در خواهد آمد. اطلاعات دقیقی از داستان فیلم منتشر نشده، اما «لانتیموس» در سال 2020 گفته بود که این فیلم چندین داستان معاصر را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Kinds Of Kindness مشخص شد

کارگردان فیلم Poor Things ، در گلدن گلوب اعلام کرده بود که این فیلم از سه داستان معاصر تشکیل شده و هر داستان شامل هفت بازیگر است که هر کدام یک نقش بازی می‌کنند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «ویلم دافو»، «هونگ چائو»، «جو آلوین»، «هانتر شیفر» و «مارگارت کوالی» اشاره کرد.

«اما استون» و «لانتیموس»، پیش از این در فیلم سوگلی (The Favourite) و یک فیلم کوتاه به نام زوزه (Bleat) با هم همکاری داشته‌اند. «لانتیموس» در یک مصاحبه با لیتل گلدمن اظهار داشت که پس از اتمام فیلم انواع مهربانی ممکن است برای بار پنجم با استون همکاری کند.

این فیلم بلند را در نیو اورلئانز فیلمبرداری کردیم و در حال حاضر در مرحله تدوین است. او گفت:

فیلم بیچارگان در حال حاضر منتشر شده و بله، درباره ساخت فیلم دیگری در حال گفت‌وگو هستیم. سوگلی و بیچارگان در سه ماهه چهارم سال اکران شدند.

Kinds Of Kindness نیز اولین فیلم «لانتیموس» برای سرچ‌لایت است که در فصل تابستان به نمایش در خواهد آمد و به همین دلیل ممکن است این فیلم جدید، آخرین ساخته این کارگردان در جشنواره کن شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «یورگوس لانتیموس» و «اما استون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *