تاریخ اکران انیمیشن The Bad Guys 2 مشخص شد

چندی پیش، نشریه «ددلاین» اعلام کرد که تاریخ اکران انیمیشن The Bad Guys 2 به تابستان سال 2025 میلادی منتقل شده و این انیمیشن جذاب سال آینده منتشر می‌شود.

شرکت‌های «یونیورسال پیکچرز» و «دریم ورکس»، انیمیشن The Bad Guys 2 را که دنباله‌ای بر موفقیت 250 میلیون دلاری خود در سال 2022 با نام The Bad Guys است را آماده می‌کنند. این انیمیشن، در تاریخ 1 آگوست 2025 (11 مرداد 1403) اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران انیمیشن The Bad Guys 2 مشخص شد

استودیوی «یونیورسال پیکچرز»، پیش از این، تاریخ اکران The Bad Guys 2 را رزرو کرده بود. این انیمیشن، خدمه جنایتکار شکارچی متشکل از قانون‌شکنان حیوانات را دنبال می‌کند که در تلاش برای یافتن اعتماد و پذیرش در زندگی تازه ساخته شده خود به عنوان پسران خوب شناخته می‌شوند. تمام بازیگران قسمت اول، در بخش دوم این انیمیشن حضور دارند. این انیمیشن سینمایی، بر اساس مجموعه کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز «آرون بلبی» ساخته شده است.

تاریخ اکران انیمیشن The Bad Guys 2

«سم راکول»، در نقش آقای گرگ بازمی‌گردد و «مارک مارون» در نقش آقای مار «کریگ رابینسون» حضور دارند. همچنین «زازی بیتز» در نقش «دایانا فاکسینگتون»، «ریچارد آیواد» در نقش پروفسور «مارمالاد»، برنده جایزه امی، «الکس بورستاین» در نقش رئیس پلیس «میستی لوگینز» و «لیلی سینگ» در نقش «تیفانی فلافیت» نیز بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن The Bad Guys چیست؟ آیا قسمت اول این انیمیشن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *