بیوگرافی بازیگران Sıfırıncı Gün + [تغییر روز پخش سریال ترکی روز صفر]

زمان پخش سریال روز صفر (Sıfırıncı Gün) که در ژانر پلیسی است مشخص شد. بیوگرافی بازیگران سریال روز صفر با بازی انگین اوزترک را در ادامه بخوانید.

زمان پخش سریال روز صفر

سریال «روز صفر» با بازی انگین اوزتورک و آیبوکه پوسات هر جمعه ساعت 21:30 از TV8 پخش می‌شود.

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2022 + [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

خلاصه سریال روز صفر

خلاصه سریال روز صفر
خلاصه سریال روز صفر

قدیر مافوق یک تیم هفت نفره از پلیس ویژه اداره پلیس است که این تیم او را مانند پدر خود می‌دانند. پس از سال‌ها زندگی مشترک و شرکت در عملیات مختلف، اکنون به یک خانواده واقعی تبدیل شده‌اند. در ماموریت جدید به دنبال رهبر یک جنایات سازمان یافته به نام اژدر هستند.

عملیات روز صفر که تا آن روز آرزوی آن را داشتند طبق برنامه پیش نمی‌رود. اوزگور و مرت، دو نفر از اعضای محبوب تیم، مسئولیت شکست را بر عهده می‌گیرند و برنامه ریزی می‌کنند. مافوق آنها، قدیر، پرونده را رها نمی‌کند. این تیم که جان خود را برای یکدیگر فدا می‌کنند، دوباره گرد هم می‌آیند تا از خاکستر بلند شوند و انتقام خود را بگیرند و اندکی از دردشان بکاهند.

زمان پخش سریال ترکی و تاریخی بارباروس خیرالدین از کانال TRT

بیوگرافی بازیگران سریال روز صفر

Engin Öztürk

بیوگرافی بازیگران سریال روز صفر
بیوگرافی بازیگران سریال روز صفر

انگین اوزترک (به ترکی استانبولی: Engin Öztürk‎؛ زاده ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۶) بازیگر اهل ترکیه است. وی فارغ‌التحصیل رشته هنر و تئاتر از دانشگاه حاجت تپه آنکارا است. پدرش ترک‌تباری بلغاری است و مادرش ترک‌نژادی با اصالت روم‌ایلی است.

Berk Cankat

بیوگرافی بازیگران سریال روز صفر
سریال ترکی و پلیسی روز صفر

برک جانکات (ترکی استانبولی: Berk Cankat‎) (زاده ۹ مه ۱۹۸۴ در آنکارا) بازیگر و گرافیست اهل ترکیه است. او اصالتاً از چرکس تبارهای ترکیه است. دوران کودکی او به دلیل شغل پدرش که معمار و پیمانکار بود، در شهرهایی مانند آنکارا، اسکیشیریر و هاتای گذاشت. به همین دلیل او دوران ابتدایی را در شهر هاتای و دبیرستان را در شهر آنکارا تحصیل کرد.

پس از اتمام تحصیلات دبیرستان به دانشگاه بیلکنت آنکارا رفت و در رشته طراحی گرافیک از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. اولین تجربه تلویزیونی وی بازی در سریال من به شما یک راز می‌گویم از شبکه فاکس بود. که بازی خوب او در این سریال مورد توجه قرار گرفت.

Sarp Akkaya

بازیگران سریال ترکی روز صفر
بیوگرافی بازیگران سریال روز صفر

سارپ آک‌کایا (ترکی استانبولی: Sarp Akkaya‎؛ زادهٔ ۱۳ مهٔ ۱۹۸۰) هنرپیشه اهل ترکیه است. او بازیگری را در سن ۱۲ سالگی به همراه برادرش آغاز کرداز آثار او می‌توان به ایزل،حریم سلطان، گوزل و گودال در نقش شهرام اشاره کرد.

Yiğit Özşener

بازیگران سریال ترکی روز صفر
بیوگرافی بازیگران سریال روز صفر

اییت اوزشنر (به ترکی استانبولی: Yiğit Özşener؛ زاده ۶ آوریل ۱۹۷۲) از هنرپیشگان سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون‌ ترکیه است.‌ وی در سال ۱۹۹۶ از دانشگاه فنی ییلدیز در رشته الکترونیک فارغ التحصیل شد. سپس شروع به یادگیری بازیگری در استودیو Şahika Tekand کرد. او در ایران با بازی در نقش چنگیز آتای در سریال ایزل معروف گردید.

Aybüke Pusat

سریال ترکی و پلیسی روز صفر
سریال ترکی و پلیسی روز صفر

آیبوکه پوسات (به ترکی استانبولی: Aybüke pusat) متولد ۲۵ فوریه ۱۹۹۵ در آنکارا، بازیگر، رقاص باله، مدل و رتبه سوم دختر شایسته سال ۲۰۱۴ ترکیه است. او برای اولین بار با سریال جزر و مد به دنیای بازیگری قدم گذاشت.

سرگرمی‌های آیبوکه پوسات؛ رقص، بازیگری، مسافرت و آموزش پیانو و رقص به کودکان است. آیبوکه رقص باله را از ۳ سالگی آغاز کرده و پس از اینکه درس‌های پیانو و و باله را فراگرفت تصمیم گرفت تا رشته باله را ادامه دهد.

Esra Ruşan

زمان پخش سریال روز صفر
بیوگرافی بازیگران سریال روز صفر

اسرا روشان در 7 مارس 1983 متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان است. اسرا بازی در سریال تلویزیونی آرکا سوکاکلار را از سال 1385 آغاز کرد. در میان سریال های تلویزیونی که او بازی کرده، Vatanım Sensin، Kurtlar Vadisi، جدایی، عشق می سوزد، دروغگویان کوچک شیرین، آپارتمان بی گناهان و عشق ناتمام وجود دارد.

Uğur Uzunel

زمان پخش سریال روز صفر
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روز صفر

اعور اوزونل در 12 نوامبر 1988 در منطقه Kadifekale کوناک ازمیر به دنیا آمد. علاقه او به بازیگری از سنین پایین شروع شد. از کلاس دوم دبستان شروع به بازی در تئاتر کرد. او سال ها در کارگاه علمی تئاتر روی صحنه رفت. تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در دانشگاه Dokuz Eylül، دانشکده هنرهای زیبا، گروه بازیگری به پایان رساند.

Damla Colbay

زمان پخش سریال روز صفر
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روز صفر

داملا جولبای (انگلیسی: Damla Colbay؛ زادهٔ ۱۴ ژانویهٔ ۱۹۹۳) بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به حکیم‌اوغلو و نفوذی در نقش ایلم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روز صفر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *